Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,zakoupila jsem si zájezd do Tunisu Djerba.Bylo mi změněno termín a pobyt zajezdu chápu můžete stát.Bylo mi řečeno že cena bude jiná, aktuální že se to dělá automaticky.Byla to lež, dnes jsem tam volala řekla mi paní Doleželová že jsem souhlasila. Souhlasila jsem se změnou datum a jiný hotel ne s cenou. Doufám že se tak nechová necestne celá cestovní agentura.Prosim o vyřešení situace. Děkuji za pochopení
Tymrová Dana
Tunisko Djerba Seabel Rym Beach
Do hotelu Seabel Rym Beach den kdy jsem souhlasila ,řekli mi že budu platit cenu aktuální to činní o 2600kc na osobu.Tak se nestalo nechali mi cenu starou.Lhali mi
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/.
Pokud byla uzavřena smlouva, kde byla smluvena určitá cena (tak nám to z obsahu stížnosti vyplývá), je možné ji změnit zásadně pouze tehdy, dohodnou-li se na tom strany (§ 1759 občanského zákoníku). Jedinou výjimku představuje dopředu smluvená, včas oznámená a bezplatnou výpověď závazku umožňující tzv. jednostranná změna (§ 1752 občanského zákoníku).
Nebyla-li změna ceny mezi stranami smluvena, zásadně má spotřebitel povinnost hradit jen původně sjednanou částku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.