Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#51078Nevrácená částka za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2021, před 4 lety

Marcela Hanušová

Znění stížnosti

Dobrý den,
U společnosti fashionfashion.cz (You.cz s.r.o.) jsem si 13.2.2021 koupila oblečení (1x plážový přehoz přes plavky - kód výrobku 4000744814428/BIL, 1x dámské plážové kimono - kód výrobku 32898280874/M2, 1x zimní kabát - kód výrobku 4000050052270/M).
Oblečení jsem zaplatila samozřejmě předem. Trvalo 12 týdnů, než zboží přišlo (ve třech různých zásilkách během týdne).
Vzhledem k tomu, že kabát mi přišel ve velikosti L a já objednala M a kimono bylo zcela z jiného materiálu a jiné barvy, než na fotce, tak jsem se rozhodla toto zboží vrátit na sídlo You.cz s.r.o.
7.4.2021 jsem tedy psala do společnosti, aby mi poslali formulář na vrácení zboží, protože na jejich webu jsem žádný nenašla. 12.4.2021 jsem poslala zoží doporučeně na adresu.
Od 14.4.2021 byl balík na poště v Plzni a nic se nedělo. 13.5.2021 jsem tedy znovu psala do společnosti, kdy mi vrátí peníze. Vždy mi odepsali s otázkou, zda jim můžu poslat emailem podací lístek, když jsem ho poslala, chtěli po mě znovu číslo účtu. Když jsem jim znovu zaslala číslo účtu (ačkoliv bylo na formuláři, který jsem přikládala ke zboží do balíku), potvrdili, že mi peníze vrátí, to bylo 14.5.2021. Čekala jsem další týden a nic mi neposlali. Psala jsem jim tedy znovu a bylo mi řečeno, že příkaz do banky byl podaný na 28.5.2021. Dne 31.5.2021 opět platba na mém účtu nebyla. 31.5.2021 mi bylo opětovně sděleno, že platba byla bankou odmítnutá a byla zadaná na další den, tzn. na 1.6.2021.
Prý pokud bych peníze neobdržela do dvou dnů, mám si zavolat na infolinku.
Dnes je 7.6.2021 a peníze mi pochopitelně nebyly stále vrácené. Prostě jen slibují a odsouvají to a snad čekají, že mě to přestane bavit… Dluží mi 1888,- Kč a opravdu jim to nehodlám nechat.
Jejich jednání je absolutně šílené a bohužel stížnosti zde na dTestu jsem si přečetla až příliš pozdě. Na jejich webu samozřejmě recenze vložit nejde.


Produkt

32898280874/M2 - Volné plážové letní dámské kimono s potiskem Barva: Červená, Velikost: M; 4000050052270/M - Zateplený žádaný zimní dámský kabátek s vázáním v pase Barva: Krémová, Velikost: L


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2021 12:14, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 16:53, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 11:58, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.