Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
váš obchodní zástupce který mě oslovil po telefonu a nabízel mě paušál, upozorním ze nešlo o žádný monitorování hovor kde by to mohlo sloužit místo podpisu elektronicky souhlas
Se službou jsem sice souhlasil ale váš obchodní zástupce mě ale už neřekl že smlouvu za mě podepíše, podepsanou smlouvu jsem pak našel v mojeO2 kde je můj údajný podpis který je pochopitelně úplně jiný než můj, Simkartu mě poslal poštou ze své adresy
Tarif Free+ modrý
Paušál zruším na prodejně, jsem vašim klientem dlouho a takové podvodné jednání nedělá dobré jméno vaší společnosti, jestli takhle vaši obchodní zástupci podepisují smlouvy za klienty tak to jste hooodně odvážný ze tohle tolerujete
|
Tweet |
Pokud jde o odstoupení od smlouvy, platí, že byla-li smlouva uzavřena na dálku a mimo obchodní prostory podnikatele (např. po telefonu nebo e-mailem), má spotřebitel v souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku začíná běžet dnem následujícím po dni předání informací o této smlouvě - tedy od chvíle, kdy podnikatel předá spotřebiteli informace o poskytované službě (o druhu služby, o ceně, o délce trvání této smlouvy apod.) dle § 63 odst. 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Pokud by již tato lhůta pro odstoupení uplynula, nebo by smlouva byla uzavřena v obchodních prostorech podnikatele (na prodejně), spotřebitel může smlouvu vypovědět. Podle § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích si v tomto případě si ale podnikatel může účtovat poplatky.
Pokud jde o podpis na smlouvě, tak platí, že pokud nebylo sjednáno jinak, měl by tento podpis náležet pouze spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů probíhající před Českým telekomunikačním úřadem.
Dobrý den Zdeňku,
děkujeme za zprávu.
Celá záležitost je již v řešení. Jakmile pro vás budeme mít jakékoliv bližší informace, spojíme se s vámi.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.