Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51083O2active - nelze se připojit do e-mailu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2021, před 4 lety

Václav Nový

Znění stížnosti

Dobrý den,
Mnoho let jsem používal svoji e-mailovou adresu a schránku:
Vnov@quick.cz. Tato adresa byla již v minulosti převedena na Vnov@O2active.cz a fungovala do minulého týdne, kdy jsem zjistil že schránka Freemail o2.cz již není vůbec přístupná, adresa se jeví jako neexistující. Dotazem v O2 jsem nezískal žádné informace o tom co se stalo, zda služba O2active byla zrušena bez náhrady a bez předchozího upozornění!!!!!!!!
Na to,co se stalo ale s daty ve schránce (adresy, odkazy atd.) mi také
nedokázal nikdo odpovědět.

Prosím o ověření zda byla doména zrušena a v případě že se
tak stalo kdo má řešit stížnost za obsah zrušené schránky.

Děkuji za autorizovanou odpověď.

Václav Nový
(kontaktní údaje viz referenční údaj)


Produkt

E-mailová schránka Quick,později o2active.


Požadované řešení

Odpověď firmy O2 - provozovatele domény o2active a jejích e-mailových schránek o tom,jakým způsobem obnovit funkčnost schránky Vnov@o2active.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 11:13, před 4 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 12:00, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Emailovou schránku jsem zkontroloval a dohledal jsem, že zrušená není. Pouze se mi podařilo dohledat, že je dočasně zablokovaná pro podezření na zneužití.
Abychom se mohli domluvit na řešení, poprosím vás o zaslání odpovědí na otázky uvedené níže na náš email info@o2guru.cz.

• Nastavoval jste v poslední době vzdálený přístup pop3 fyzicky nebo přes VPN do Venezuely?
• Můžete zkontrolovat, zda u vás nedošlo k nějakému úniku hesla - podezřelý email, virus, malware nebo nějaká jiná podobná aktivita?

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.6.2021 13:51, před 4 lety


Václav Nový

Dobrý den!

Děkuji za sdělení průběhu šetření s tím,že :

- do Venezuely jsem nic nenastavoval
- únik hesla,či podezřelý email jsem neregistroval

Václav Nový

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 13:58, před 4 lety

Jestli jste žádné pravidlo pro vzdálený přístup nenastavoval, je pravděpodobné, že právě k nějakému úniku hesla došlo, jelikož vidíme přístup ke schránce právě z tohoto státu.
Doporučím vám provést kontrolu všech zařízení, ze kterých jste se přihlašoval nebo dříve snažil přihlásit k dané emailové schránce (antivir, antispyware, antimalware atp.). Pokud jste používal stejné heslo do jiných služeb, doporučím jejich změnu.

Následně mi opravdu napište na uvedený email, abychom to mohli dále řešit, jelikož vám budu potřebovat poslat další instrukce, které není vhodné z důvodu citlivosti údajů posílat veřejně.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:40, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:23, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.