Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Mnoho let jsem používal svoji e-mailovou adresu a schránku:
Vnov@quick.cz. Tato adresa byla již v minulosti převedena na Vnov@O2active.cz a fungovala do minulého týdne, kdy jsem zjistil že schránka Freemail o2.cz již není vůbec přístupná, adresa se jeví jako neexistující. Dotazem v O2 jsem nezískal žádné informace o tom co se stalo, zda služba O2active byla zrušena bez náhrady a bez předchozího upozornění!!!!!!!!
Na to,co se stalo ale s daty ve schránce (adresy, odkazy atd.) mi také
nedokázal nikdo odpovědět.
Prosím o ověření zda byla doména zrušena a v případě že se
tak stalo kdo má řešit stížnost za obsah zrušené schránky.
Děkuji za autorizovanou odpověď.
Václav Nový
(kontaktní údaje viz referenční údaj)
E-mailová schránka Quick,později o2active.
Odpověď firmy O2 - provozovatele domény o2active a jejích e-mailových schránek o tom,jakým způsobem obnovit funkčnost schránky Vnov@o2active.cz.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Emailovou schránku jsem zkontroloval a dohledal jsem, že zrušená není. Pouze se mi podařilo dohledat, že je dočasně zablokovaná pro podezření na zneužití.
Abychom se mohli domluvit na řešení, poprosím vás o zaslání odpovědí na otázky uvedené níže na náš email info@o2guru.cz.
• Nastavoval jste v poslední době vzdálený přístup pop3 fyzicky nebo přes VPN do Venezuely?
• Můžete zkontrolovat, zda u vás nedošlo k nějakému úniku hesla - podezřelý email, virus, malware nebo nějaká jiná podobná aktivita?
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den!
Děkuji za sdělení průběhu šetření s tím,že :
- do Venezuely jsem nic nenastavoval
- únik hesla,či podezřelý email jsem neregistroval
Václav Nový
Jestli jste žádné pravidlo pro vzdálený přístup nenastavoval, je pravděpodobné, že právě k nějakému úniku hesla došlo, jelikož vidíme přístup ke schránce právě z tohoto státu.
Doporučím vám provést kontrolu všech zařízení, ze kterých jste se přihlašoval nebo dříve snažil přihlásit k dané emailové schránce (antivir, antispyware, antimalware atp.). Pokud jste používal stejné heslo do jiných služeb, doporučím jejich změnu.
Následně mi opravdu napište na uvedený email, abychom to mohli dále řešit, jelikož vám budu potřebovat poslat další instrukce, které není vhodné z důvodu citlivosti údajů posílat veřejně.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.