Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51088Internet seto box + prodejna 02 + zákaznický servis + technik

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2021, před 4 lety

Renata Mia Waniová

Znění stížnosti

Dobrý den,

jedná se o to že jsme si sjednali v březnu TV +setobox a internet 50 rychlostí a + technika za 500kč. No technik přijel ale jen s internetem, tak já celá udivená kde má seto box na to mi řekl že ho nemá v protokolu tudíž ho nemá sebou.

No internet teda zapojil vše šlo v pohodě, ale kvůli seto boxu jsem volala operatorce a ta řekla že pošle technika znovu i ze seto boxem no a za 3 dny mi volá PPL kurýr že mi veze balík tak jsem tak doumala co by to mohlo být no tak jsem převzala balík a v něm seto box, nervy už na mně šly, protože jsem potřebovala technika.

No nic zkoušela jsem to zapojit a marně, volala na 02 znova no a odpověď po dohadech že mi paní řekla že pošle technika byla taková že ho pošle znovu ale budu muset platit znova 500. Hlava mi to nebrala když měl přijet zadarmo a pak najednou PPL a zapoj si to sama, zapojila ale nešel zvuk …

takže jsem se sní mi jen dohadovala na pobočce marně takže jsem byla bez televize až do května, v květnu jsem se přestěhovala do jiného bytu kde mi řekli ze pošlou technika co vše zapojí, no přijel udělál od sklepa kabel na Wi-Fi a řekl že tím jeho práce končí že on tu není od zapojeni TV ale jen kabelu, tak jsem šla znovu na prodejnu tam mi řekli ze mám zkusit TV zapojit teď

no tak jsem poprosila přítele ten to dokázal, ale seto box po 5 h začal hučet neustále se resetoval, a když jsem chtěla služby zrušit paní mi řekla že za modem a seto box chce 5000kč něco skoro 6000kc,,

na to jsem řekla ne a paní i přesto to zrušila, s tím ze druhy den jsem šla do O2 teda co s tím. na to paní vedoucí s 02 že napíše e-mail reklamaci a stížnost na paní co to zrušila no a zpětná vazba taková že jsem dle hovoru zrušení odsouhlasila a že to musím zaplatit, přece O2 nepotopí svojí pracovnici, no a ještě k tomu přestěhování mi řekl že do toho bytu kde jsem došáhne Wi-Fi jen 20rychlostni přitom jsem měla mít 50rychlosti, no a když jsem šla dnes na pobočku že to chci rychlejší ale ze mi technik řekl ze to nejde tak co s tím ze určitě nechci internet co je pro mně a ostatní v domácnosti pomalý tak mi bylo řečeno kupce si zesilovač na alze za 400kč, tak sakra já měla od vás mít tu 50rychlost bez toho aniž bych si měla něco dokupovat ta drzot, já jen žasla, abych nemusela platit tich 6000kc protože je to dost za věci co nefunguji jak mají a zpátky si je proste nevezmou tak jsem to zrušení musela odvolat tak platím služby které jsou úplně k ničemu a ani po jejich stránce a tolik chyb a všeho mého času úsilí aby vše fungovalo tak 20× na prodejně a stejně nic, už nevím


Požadované řešení

Zrychlení internetu a nebo spíše zrušení služeb bez toho aniž bych platila zařízení které nefungují


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 13:11, před 4 lety

Pokud jde o zrušení smlouvy, uvádíme následující:
Smlouvu je zásadně možné zrušit buď jednostranně, anebo dohodou. K jednostrannému zrušení (např. výpověď nebo odstoupení od smlouvy) může dojít jen na základě důvodů vymezených ve smlouvě, popř. v zákoně. Ke zrušení smlouvy dohodou může dojít výhradně tehdy, pokud obě strany zcela jednoznačně dají najevo, že si přejí smlouvu zrušit a na tomto zrušení se dohodnou.

Forma dohody, kterou lze smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací zrušit (resp. uzavřít nebo změnit), není zákonem výslovně upravena. Smlouvu uzavřenou písemně je proto podle našeho názoru možné zrušit i ústně.

Pokud jde o kvalitu poskytované služby, která je dle obsahu stížnosti v rozporu s tím, co si strany sjednaly ve smlouvě, uvádíme následující:
Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2021 13:23, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Nejsou zde uvedené žádné konkrétní údaje, proto dokážu odpovědět jen obecně.

• V případě, že v prvotní objednávce na zřízení služeb nebyl přidaný set-top box, technik jej nemohl dovézt. Kopii smlouvy vždy posíláme poštou nebo na email, podle toho je možné zkontrolovat, jestli vše je tak, jak má - tak by se dalo přijít na chybějící zařízení v objednávce.
• Při dodatečném objednání set-top boxu vždy zařízení už doručí pouze kurýr, zapojení provádí zákazník sám. Dá se samozřejmě objednat technik. Pokud bychom zjistili, že došlo k pochybení v prvotním objednání na naší straně, technika bychom vyslali zdarma.
• Při přeložení služeb opět technik zapojení zařízení nevyřizuje, tam pouze na nové adrese aktivuje přípojku.
• Samotné zrušení pak souvisí s tím, že máte zařízení na splátky. Při zrušení se zbývající splátky doplácejí najednou. Vše se potvrzuje telefonicky, takže tohle je jednoduché ověřit.
• Jestli set-top box hučí nebo nějak nesprávně funguje, doporučím obnovit u něj tovární nastavení - nejnovější set-top box (černý matný) - Vypnete pomocí zadního tlačítka a zapnete současně s držením předního tak dlouho, dokud se na předním panelu nerozbliká třetí světýlko (červené). Poté tlačítko pustíte.
• Kdyby potíže stále přetrávaly, na dálku už pomoct nedokážeme, bylo by vhodné zařízení reklamovat osobně na některé z poboček.

Pokud byste chtěla s něčím konkrétním pomoct takhle online, budu rád, když mi pošlete podrobnosti včetně čísla služby a data narození na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:48, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 13:50, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.