Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Prodejna Brno-Slatina trvale nedodržuje provozní dobu obsluhovaného pultu prodeje masa. Přestože jsem byl na infolince společnosti ubezpečen, že úsek masa má stejnou otvírací dobu jako celý obchod, tj. do 22 hodin, již kolem 20:30 bývá zboží z pultu uklízeno do skladu a pult se umývá, takže zde není možné maso vybrat.
Ani na opakovanou žádost o nápravu společnost nijak nereagovala.
Náprava.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Mié zákaznické centrum,
na vašem zákaznickém centru jsem vás již samozřejmě kontatoval, ale žádnou uspokojivou odpověď na tuto stížnost jsem nedostal.
Pochopil jsem se pouze, že obchodní dům Kaufland Brno-Slatina na vaše prohlášení ohledně otvírací doby kašle a je nad vaše možnosti s tím cokoli udělat, protože zákaznické centrum nemá žádnou pravomoc.
Považuji za zbytečné vás kontaktovat znovu. Pokud problém hodláte řešit, odpovězte zde a neodkazujte mě alibisticky někam, kde nic neřešíte.
M. Kratochvíl
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážené zákaznické centrum
1. vzhedem k tomu, v jakém rodě mě oslovujete, je zjevné, že vůbec nečtete text, na který reagujete. Nejsem zákaznice, jsem zákazník.
2. kdybyste si text stížnosti přečetli, nemohlo by vám uniknout, že pořád nelogicky papouškujete totéž: Obraťte e na naše zákaznické centrum. Tedy: Na vaše zákaznické centrum jsem se obrátil a stížnost jste vůbec neřešili.
Myslím, že je zde jasně vidět, že zákaznické centrum máte jenom na ozdobu a jakékoli stížnosti jsou jenom házením hrachu na stěnu.
M. Kratochvíl
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.
Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.