Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, rada by som vyjadrila moj nesúhlas s Vaším vyučtovaním poplatku, /aj keď netvrdím že Vaše služby za to nestoja/ a priznávam že mojou nepozornosťou som nás dostala do tejto nepríjemnej situácie, i keď mám pocit že ste trošku pochybili aj Vy. Do 14 dní od registrácie som Vás žiadala o zrušenie /odstúpenie od/ zmluvy /kt. som ani nepodpísala?/,nuž moj e-mail bol vtedy odignorovaný, aj keď som ho posielala 3x.
Platená registrácia
Poprosím dodatočne o stornovanie tohto poplatku, keďže ako zákazník mám nárok na odstúpenie od zmluvy, ktoré bolo zaslané 3x. Je mi ľúto, že to musíme riešiť takto, svoju chybu priznávam ale obávam sa že po pol roku bez práce /kvoli korone bol moj zamestnávateľ zatvorený/ som rada že vyjdem s peniazmi a uživím seba, nie to sa rozhadzovať do všetkých strán. Veľmi Vás prosím o udelenie výnimky. Dúfam, že sa vieme ľudsky dohodnúť.
Pekný deň a vopred ďakujem za odpoveď
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena na dálku (tj. registrací provedenou na internetových stránkách), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet dnem, kdy byla uzavřena smlouva (tj. provedena registrace).
K odstoupení od smlouvy uvádíme, že jde o jednostranné právní jednání. Souhlas nebo potvrzení společnosti není nutné. Pokud má spotřebitel za to, že řádně a včas odstoupil od smlouvy, má nárok na vrácení všech jím uhrazených nákladů. Pokud registrační poplatek spotřebitel doposud neuhradil, odstoupením od smlouvy jeho povinnost poplatek hradit zaniká.
Pokud by společnost chtěla uplatnit výjimku uvedenou v § 1837 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, uvádíme, že tato výjimka se uplatní výhradně tehdy, pokud:
- spotřebitel poskytl výslovný souhlas k tomu, že mu budou služby poskytnuty v celém svém rozsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- podnikatel sdělil před uzavřením smlouvy spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy a
- služby byly spotřebiteli v celém svém rozsahu skutečně v této lhůtě poskytnuty.
Výslovný souhlas není možné dle našeho názoru udělit tak, že spotřebitel paušálně akceptuje obchodní podmínky, v nichž je věta o souhlasu schovaná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pošlete nám doložení Vašeho tvrzení, že jste aktuálně bez finančních příjmů a Vaše žádost o odpuštění poplatku bude projednána. Děkujeme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
Dnes sa mi po mesiaci zase ozvali sdrazby s tym ze moje odstupenie bolo neplatne, coho si nie som vedoma. Svoje odstupenie som poslala v lehote 14ti dnoch, poprosim sdrazby o respektovanie mojho odstupenia od ich sluzieb. Aktualne nejake financne prijmy mam, pretoze korona povolila opat otvorit podniky ktorym nebolo povolene fungovat od oktobra do maja kedy som bola bez prace. Nie som si vedoma, ze by som poslytla VYSLOVNY suhlas ze mi budu sluzby poskytnute v celom svojom rozsahu pred uplynutim lehoty pred odstupenm od zmluvy.
Ziadam Vas o zrusenie tohoto poplatku.
Nemam viac co dodat
Dakujem za Vas cas
Prajem pekny den
Pokud došlo ke sledu událostí tak, jak je spotřebitelka popsala ve stížnosti, nevznikl podle našeho názoru společnosti nárok na zaplacení registračního poplatku, neboť od smlouvy bylo platně odstoupeno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, není pravdou, že by společnost poskytla spotřebitelce vyjádření, které zde uvádí, je možné zde toto vyjádření uvést, včetně data odeslání, děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.