Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#51099Vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2021, před 4 lety

Lenka Korová

Znění stížnosti

Ani po 2 měsících nejste schopní dohledat chybějící platbu která ve skutečnosti zaplacena byla, osobně na pobočce, s potvrzením o zaplacení (výpis účtu), pak mě buposilate upozornění o nezaplacení a "smlouvné pokuty"!!Myslím že stačilo. Zítra odstoupím od smlouvy.


Produkt

Vyúčtování služeb


Požadované řešení

Okamžitě dohledat chybějící platbu, kterou jsem zaplatila 2 X, a zrušit smlouvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2021 11:30, před 4 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.