Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ani po 2 měsících nejste schopní dohledat chybějící platbu která ve skutečnosti zaplacena byla, osobně na pobočce, s potvrzením o zaplacení (výpis účtu), pak mě buposilate upozornění o nezaplacení a "smlouvné pokuty"!!Myslím že stačilo. Zítra odstoupím od smlouvy.
Vyúčtování služeb
Okamžitě dohledat chybějící platbu, kterou jsem zaplatila 2 X, a zrušit smlouvu.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.