Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
koupil jsem si u mobiltel mobil cca za 5000. Kdyz jsem mobil zapnul, zjistil jsem, ze je v cinstine, ztratil jsem duveru k tomuto vyrobku a proto jsem ho do 14 dnu vratil. Dostal jsem protokol kde se pise, ze ho vracim neposkozeny. Behem cca 7 dnu jsem dostal mail + fotky, ze je zadni kryt poskrabany a ze mi vrati penize, ale odectou si 700,- za zadni kryt. Mobil jsem si sice nez jsem ho reklamoval vyfotil, ale spatnym fotakem, neni to uplne ostre takze detaily poskrabani tam nejdou videt. Je to cca 2 mesice a nemam ani penize ani mobil. Jde v teto veci neco delat, poslat COI atd? Jak dokazi, ze mobil jsem vratil neposkrabany?
dekuji Gartner
cislo objednavky 46721
Vraceni vsech penez
|
Tweet |
Viditelné poškození si musí při převzetí zkontrolovat prodávající. Důkazní břemeno ohledně poškození a snížení hodnoty totiž nese on. V tutu chvíli je tedy nutné vycházet z předávacího protokolu, pokud se jedná o zjevné poškození. Prodávající je povinen při odstoupení vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud tuto povinnost nesplnil, spořebitel může kromě kupní ceny požadovat úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Česká obchodní inspekce nezasahuje o soukromoprávního vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem.
Společnost Navis trade s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.