Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5110Reklamace mobilu nokia 720

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 10 lety

Martin Gärtner

Znění stížnosti

Dobry den,
koupil jsem si u mobiltel mobil cca za 5000. Kdyz jsem mobil zapnul, zjistil jsem, ze je v cinstine, ztratil jsem duveru k tomuto vyrobku a proto jsem ho do 14 dnu vratil. Dostal jsem protokol kde se pise, ze ho vracim neposkozeny. Behem cca 7 dnu jsem dostal mail + fotky, ze je zadni kryt poskrabany a ze mi vrati penize, ale odectou si 700,- za zadni kryt. Mobil jsem si sice nez jsem ho reklamoval vyfotil, ale spatnym fotakem, neni to uplne ostre takze detaily poskrabani tam nejdou videt. Je to cca 2 mesice a nemam ani penize ani mobil. Jde v teto veci neco delat, poslat COI atd? Jak dokazi, ze mobil jsem vratil neposkrabany?
dekuji Gartner


Produkt

cislo objednavky 46721


Požadované řešení

Vraceni vsech penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 15:03, před 10 lety

Viditelné poškození si musí při převzetí zkontrolovat prodávající. Důkazní břemeno ohledně poškození a snížení hodnoty totiž nese on. V tutu chvíli je tedy nutné vycházet z předávacího protokolu, pokud se jedná o zjevné poškození. Prodávající je povinen při odstoupení vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud tuto povinnost nesplnil, spořebitel může kromě kupní ceny požadovat úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Česká obchodní inspekce nezasahuje o soukromoprávního vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:45, před 10 lety

Společnost Navis trade s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.