Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.10.2020 jsem omylem zaplatila 2x za zboží objednané přes i-net. Telefonicky jsem na to upozornila. Posléze jsem žádala o vrácení částky ještě několikrát telefonicky i mailem. Dodnes se mi peníze nevrátily, společnost na maily vůbec nereaguje.
Zboží jsem obdržela cca po 5 měsících, aniž by měl někdo slušnost požádat o strpění.
Moje trpělivost má své meze a jsem připravena jednat s ČOI.
Lavice Bravo
Jedná se mi pouze o vrácení peněz, které si společnost ponechává (i přes mé upozornění) již od 26.10.2020
|
Tweet |
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.