Společnost


K2T, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51101Nevrácení přeplatku za zboží z www.prima-cena.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2021, před 4 lety

Nataša Jandusová

Znění stížnosti

26.10.2020 jsem omylem zaplatila 2x za zboží objednané přes i-net. Telefonicky jsem na to upozornila. Posléze jsem žádala o vrácení částky ještě několikrát telefonicky i mailem. Dodnes se mi peníze nevrátily, společnost na maily vůbec nereaguje.
Zboží jsem obdržela cca po 5 měsících, aniž by měl někdo slušnost požádat o strpění.
Moje trpělivost má své meze a jsem připravena jednat s ČOI.


Produkt

Lavice Bravo


Požadované řešení

Jedná se mi pouze o vrácení peněz, které si společnost ponechává (i přes mé upozornění) již od 26.10.2020


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2021 11:13, před 4 lety

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 16:52, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:19, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.