Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.5.2021 mně byla v odpoledních hodinách doručovaná zásilka od odesílatele Bavlněný svět,která mi byla avizovaná s uvedením kódu pro převzetí.Při převzetí jsem byla napadena řidičem,kterému jsem chtěla předat kód,dožadoval se převzetí na podpis,šermoval mi pěstí před očima ,že ho žádný kód nezajímá a donutil mě podepsat doručovací lístek.Vykřikoval naprosto nevhodné poznámky jako "okamžitě to podepíšete a bude to..!.Choval se velmi agresívně a způsobil mně šok.Celému výstupu byla přítomna sousedka.Snažila jsem se řešit stížnost zasláním emailu na adr.info@cpost.cz.Postupně jsem byla kontaktována telefonicky a posléze i emailem dne 3.6.2021,kterým bylo mé podání odmítnuto.Vyřizovala S. V.
zboží poškozeno nebylo
Žádám o projednání mojí stížnosti s tím,že bude tento váš zaměstnanec napříště vyloučen s doručování mých zásilek a dále pak ostantní doručovatelé nebudou do předávání mojí pošty zapojovat celé okolí domu kde bydlím.O to jsem se snažila již v minulosti leč marně.Vzhledem k tomu,že objednávám často v eshopech bylo by vhodné projednat celou záležitost i s vedením pošty Prostějov 4,aby se do budoucna podobným situacím zamezilo.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.