Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5111Posílání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 10 lety

Jiri Kaplan

Znění stížnosti

dobry den ,dne 18.11. jsem poslal balik v karvine 4 - BX 0595272699X ZA 196kč a dodnes balik nedosel.zasel jsem na postu mluvil s pani vedouci p.L. A sepsali reklamaci.dnes je 1.12. a balik neni nikde ,a kdyz dam sledovani zasilky ,tak je porad na poste.byl jsem dnes na poste a opet mluvil s pani vedouci a vysledek stejny pro mne.žadal jsem slevu nebo vratit postovne a pry nemam narok.jestli se balik ztratil ,tak pry dostanu penize.myslim si že za penize 196 kč by meli byt sluzby lepsi.chci vratit postovne 196kc ,nebot nejsem spokojeny s vasemi sluzby. s pozdravem Kaplan 604577106


Produkt

nejsem spokojens takovou sluzbou za postovne 196 kc.


Požadované řešení

chci aby mi bylo vraceno postovne a balik co nejrychleji dosel k zakaznikovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 15:34, před 10 lety

Pokud nebylo deklarováno datum dodání, je pošta povinná zásilku dodat v přiměřené době. Odesílatel může uplatnit reklamaci dodání, kdy pošta pověří, zda byla zásilka dodána v souladu se smlouvou.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.