Společnost


Hotels.com

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51114Vrácení uhrazené částky za neuskutečněný pobyt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před 4 lety

Taťána Kopová

Znění stížnosti

Dobrý den,
můžete nám pomoci? 5. 10. 2020 jsme si u společnosti Hotels.com rezervovali rekreační pobyt ve dnech 6.-8.11.2020 - číslo potvrzení rezervace: 9197119086877 - Hotel Kamzík, Malá Morávka. Z důvodu vládních opatření souvisejících s pandemií COVID-19 nebyl rekreační pobyt realizován. Uhradili jsme částku 3.583,76 Kč. Urgovali jsme vrácení platby, několikrát jsme Hotels.com i Hotel Kamzík pokoušeli kontaktovat (emilem, telefonicky), ale bezvýsledně. Do dnešního dne platba ve výši 3.583,76 Kč nebyla vrácena, nebylo nabídnuto posunutí termínu rekreace do dalšího období, nebyl nabídnut woucher.

Kopová Taťána


Produkt

číslo potvrzení rezervace: 9197119086877 - Hotel Kamzík, Malá Morávka (5.10.2020)


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 15:57, před 4 lety

Rezervační portál Hotels.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytovacího zařízení.

Dle ustanovení § 2006 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že stane-li se dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. Zanikne-li závazek pro tzv. následnou nemožnost plnění, vydávají si strany to, čím původně plnily. Následná nemožnost splnění dluhu spočívajícího v poskytnutí ubytovacích služeb nastává např. v situaci, kdy jsou hotely uzavřeny v důsledku mimořádných vládních opatření.

Jelikož v souladu s usnesením Vlády ČR č. 1079, o přijetí krizového opatření, nebylo ubytování v hotelích možné ode dne 22. října 2020 od 06:00 hod., jedná se v případě ubytování s datem počátku po 22. říjnu 2020 včetně o tzv. následnou nemožnost plnění.

V takovém případě je provozovatel hotelu povinen vydat spotřebiteli všechny doposud uhrazené platby, a to ve formě peněžních prostředků. Odlišná nebo protichůdná ujednání smlouvy nebo obchodních podmínek se nepoužijí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:04, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:28, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.