Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Zdravím Vás,
dne 27.11.2014 jsem ve jmenované společnosti zakoupil osobní motorové vozidlo tov. zn. Renault Megane GT. Asi týden před tímto datem jsem si vozidlo řádně v pobočce Znojmo vyzkoušel, kdy prodejce mi uvedl, že v případě, kdy bubu mít zájem o koupi vozidla, dostanu k tomuto sadu zimních kol, neboť byla na vozidle namontována kola letní. S tímto jsem souhlasil, vozidlo zarezervoval a následně onoho data koupil. Ovšem sadu zimních kol jsem nedostal. Ve smlouvě je uvedeno, tedy řádně sepsané a podepsané v oné společnosti, že zimní kola jsou příslušenstvím vozidla. Bohužel, do dnešní doby, nemám zimní kola a vzhledem k počasí a bezpečnosti nemohu vozidlo plně užívat, ačkoli jsem si jej k tomuto účelu pořídil. Urgence této společnosti se míjejí účinkem. A tím mám na mysli jak ústí upozornění, tak písemné i telefonické.
Žádám Vás tímto o radu. Předem mockrát děkuji.
p. Vinš
Renault Megane GT 1.9 dCi
okamžitá náprava
|
Tweet |
Pokud je ve smlouvě uvedeno, že mají být spotřebiteli současně dodány zimní kola, má na jejich dodání právo. Prodávající má povinnost dodat zboží, které je specifikováno jako předmět plnění v kupní smlouvě, aby plnil řádně.
Vážený pane Vinši,
jak mě kolegové ze Znojma informovali, k nápravě již došlo před uveřejněním tohoto podnětu. Můžete to prosím potvrdit? Děkuji, Vojtěch Toráč
Vážený pane Toráči,
vážím si Vaší odpovědi, nicméně pravdu nemáte jak Vy, tak ani kolegové ze Znojma. Potvrdit tedy nic nemohu. Nejdříve si zjistěte všechny informace a pak odepisujte. Uvedu Vám tedy vše na pravou míru.
Ano, 3 týdny jsem vyloženě bojoval, aby mne kdokoliv ze společnosti AAA Auto informoval, jak se věci mají. Nesčetněkrát jsem volal na infolinku, kde mne neustále ujišťovali o tom, že mi někdo zavolá a věci se vyřeší. Vážený pane, nikdo mi za celou dobu nezavolal a věřte tomu, že těch telefonátů z mé strany nebylo málo, takřka 1x až 2x denně a nic? Tedy včetně emailů na infolinku i ombudsmanovi. To má být zájem o zákazníka? Vážený pane, já vám prodal vozidlo, na kterém jste o pár dní později vydělali a se dvěma sadami kol. Já žádné problémy nedělal a splnil vše do puntíku. Potupně jsem si musel 14 dní půjčovat vozidlo od kamaráda, neboť moje stálo na letních pneu a venku vytrvale mrzlo. K čemu mi je vozidlo, které nemohu užívat? Bude snad vaše společnost hradit případné škody? No určitě ne.
Jen sliby a stále chyby. Kdybych sám nejezdil na pobočku do Znojma a netrval na svém, tak nemám skoro nic. A tam se také jen slibovalo. Nehledě na to, že jsem musel projet zbytečných 600 km. Věc byla vyřešena tak, že jsem dostal "POUZE" zimní pneumatiky, resp. protektory. Zaměstnanci tvrdili, že tento rozměr není k dostání. To je velice vtipná odpověď. Rozměr 205/55 R16 je prakticky na každém vozidle nižší střední třídy. Nicméně, tímto podmínky smlouvy z vaší strany splněny nebyly. Stále mi je tato společnost dlužna plechových disků v onom rozměru. A kdepak je mám? Ano, NEMÁM. Kdy je dostanu? Až skončí zima? Upozorňuji Vás, že rozhodně nechci plechové disky, které nejsou k vozidlu předepsány, tedy jak mi Vaši kolegové vnucovali 15" disky, které na vozidlo nepatří, resp. nejsou povoleny. Já tedy nevím, ale asi na 15" disky neobuji 16" pneu? Vy ano?
Jak jsem uvedl, splňte podmínky smlouvy a pak se můžeme bavit. Už mne nebaví čekat. To, co jsem ve vaší pobočce ve Znojmě zažil, je tak na reportáž do TV. Jistě Vám zaměstnanci poreferují, co se jim povedlo s mým vozidlem provést. To by stálo za zveřejnění. Asi se nepochlubili. Pořídil jsem si několik fotografií, abych na tuto skušenost jen tak nezapomněl. Poprodejní péče o zákazníka prakticky neexistuje a kodex společnosti v očích veřejnosti, tedy ani v mých, nemá prakticky žádný význam. Dobrou pověst si tak vaše společnost nezíská.
Závěrem tedy opakuji, splňte podmínky, které jsou předmětem kupní smlouvy. Myslím tím všechny podmínky. Jistě můžete do smlouvy nahlédnout. I já mám její druhopis a další tiskopis, na němž se uvádí, že mi budou dodány plechové disky. Škoda, že jste se mi neozval na telefon dřív, než jsem napsal tuto stížnost, kterou shlédlo i několik potencionálních zákazníků. Jsem zvědav, jak bude teď věc řešit.
Povinnosti sjednané ve smlouvě se plní v uvedené lhůtě. Nesplněním smluvní povinnosti se společnost ocitá v prodlení a odpovídá za škodu, které vznikla druhé straně v důsledku nesplnění této povinnosti.
Vážený pane Vinši,
psal jsem Vám právě proto, abych zjistil všechny informace; děkuji za Vaše doplnění. Plechové disky co nejdříve zajistíme a neprodleně Vás budeme informovat. Děkuji, Vojtěch Toráč
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, považujeme stížnost na základě vyjádření prodávajícího za uzavřenou s dosažením dohody.