Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, opakovaně se mi ve vašich prodejnách stalo, že nebylo možné zaplatit kartou Sodexo, pokud byla částka přes 500 Kč. Po zadání PIN systém hlásil nesprávný PIN. Kartu běžně používám v lékárně a PIN je správně.
J. Zelenka
Prosím o systémovou kontrolu, aby bylo možné platit částku nad 500 Kč.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel technické problémy se Sodexo kartou, měl by uplatnit reklamaci u zřizovatele Sodexo karty. Spotřebitel nemůže po společnosti (obchodu) požadovat, aby zajistil fungování jeho karty. Společnost dokonce nemá ani zákonem stanovenou povinnost přijmout platební kartu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Zelenko. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti při platbě kartou Sodexo. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Dobrý den,
váš zákaznický servis jsem kontaktoval, zde je odpověď:
Dobrý den, pane Zelenko
děkujeme Vám za e-mail z 17.6.2021.
Je nám líto, ale záležitosti společnosti Sodexo nejsou v kompetenci obchodní společnosti Lidl. V tomto případě Vám doporučujeme k dořešení Vaší záležitosti kontaktovat přímo společnost Sodexo.
Děkujeme za pochopení.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: [www.lidl.cz/podpora]www.lidl.cz/podpora
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Domnívám se ale, že nejde o záležitost SODEXO, jde o špatnou funkcionalitu pokladního software LIDL. U jiných obchodních řetězců jde bez problémů nastavit obnos pro placení stravenkovou kartou (mám ověřeno u TESCO, Kaufland), u vás bohužel toto nelze.
Nabízel jsem také možnost telefonického kontaktu, abych mohl podrobně vysvětlit postup placení a vyskytující s eproblémy, bohužel, tato možnost mi nabídnuta nebyla.
Prosím vás tedy ještě jednou o vyřešení.
Předem děkuji
J. Zelenka
Dobrý den, pane Zelenko, je nám líto, že nejste s odpovědí našeho zákaznického servisu spokojen, nicméně tuto situaci je nutné řešit výhradně přes náš zákaznický servis, proto Vám doporučujeme, obátit se na kolegy opětovně. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Dobrý den, děkuji za odpověď. Využil jsem možnosti opakovaně oslovit váš zákaznický servis a opakovaně jsem nabídl možnost probrat přes telefon podrobnosti.
J. Zelenka
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Prosíme o uzavření případu. Děkujeme.
Stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.