Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51126Využití karet Sodexo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před 4 lety

Josef Zelenka

Znění stížnosti

Dobrý den, opakovaně se mi ve vašich prodejnách stalo, že nebylo možné zaplatit kartou Sodexo, pokud byla částka přes 500 Kč. Po zadání PIN systém hlásil nesprávný PIN. Kartu běžně používám v lékárně a PIN je správně.

J. Zelenka


Požadované řešení

Prosím o systémovou kontrolu, aby bylo možné platit částku nad 500 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 14:47, před 4 lety

Pokud má spotřebitel technické problémy se Sodexo kartou, měl by uplatnit reklamaci u zřizovatele Sodexo karty. Spotřebitel nemůže po společnosti (obchodu) požadovat, aby zajistil fungování jeho karty. Společnost dokonce nemá ani zákonem stanovenou povinnost přijmout platební kartu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 15:00, před 4 lety

Dobrý den, pane Zelenko. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti při platbě kartou Sodexo. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2021 14:25, před 4 lety


Josef Zelenka

Dobrý den,
váš zákaznický servis jsem kontaktoval, zde je odpověď:

Dobrý den, pane Zelenko

děkujeme Vám za e-mail z 17.6.2021.

Je nám líto, ale záležitosti společnosti Sodexo nejsou v kompetenci obchodní společnosti Lidl. V tomto případě Vám doporučujeme k dořešení Vaší záležitosti kontaktovat přímo společnost Sodexo.

Děkujeme za pochopení.

Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: [www.lidl.cz/podpora]www.lidl.cz/podpora

Přejeme Vám příjemný den.



S pozdravem

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Domnívám se ale, že nejde o záležitost SODEXO, jde o špatnou funkcionalitu pokladního software LIDL. U jiných obchodních řetězců jde bez problémů nastavit obnos pro placení stravenkovou kartou (mám ověřeno u TESCO, Kaufland), u vás bohužel toto nelze.
Nabízel jsem také možnost telefonického kontaktu, abych mohl podrobně vysvětlit postup placení a vyskytující s eproblémy, bohužel, tato možnost mi nabídnuta nebyla.
Prosím vás tedy ještě jednou o vyřešení.
Předem děkuji
J. Zelenka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2021 11:36, před 4 lety

Dobrý den, pane Zelenko, je nám líto, že nejste s odpovědí našeho zákaznického servisu spokojen, nicméně tuto situaci je nutné řešit výhradně přes náš zákaznický servis, proto Vám doporučujeme, obátit se na kolegy opětovně. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2021 11:52, před 4 lety


Josef Zelenka

Dobrý den, děkuji za odpověď. Využil jsem možnosti opakovaně oslovit váš zákaznický servis a opakovaně jsem nabídl možnost probrat přes telefon podrobnosti.
J. Zelenka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 14:38, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2021 14:52, před 3 lety

Prosíme o uzavření případu. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2021 12:31, před 3 lety

Stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.