Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dlouhodobě jezdím trasu Praha - Děčín a kvalita souprav běžných rychlíků, které na tuto trasu vysíláte, je celkem katastrofální.
K podání stížností mě přiměla poslední cesta vlakem, konktrétne v sobotu 5. 6., rychlík 688 Labe v čase 12:47 z Prahy. Téměř nevyvětraténé vagóny (jen malé výklopné části oken), klimatizace se v době výroby těchto vagonů teprve vyvýjela. O elektrických zásuvkách nemluvě.
Je pravda, ze ve vlaku bylo čisto a nově potažené sedačky, ale tím se přeci nezachrání tak velký diskonfort toho, že se ve vlaku nedá pořádně dýchat.
Po republice jezdím převážně ČD, celoživotně, a třeba v koridoru na Moravu jezdí slušné soupravy, tak je mi celkem záhadou, přičemž je nezařadíte i na trasu do severních Čech?
R688 Labe, 5.6.2021, 12:47
Staré soupravy patří do muzea, nikoliv na trať. Zařazení novějších vlaků s plně otevíraténými okny/s klimatizací.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.