Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51133Změna ceny služeb bez souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před 4 lety

Jaromír Ličman

Znění stížnosti

Dobrý den,

operátor změnil označení (=názvy tarifů) služby O2 TV (beze změny obsahu) a začal mi účtovat bez mého explicitního souhlasu částku o 50% (??!!) vyšší než byly domluvené ve smlouvě.

Jejich argument je (komunikoval jsem s operátorkou přes chat), že mi upozornění poslali ve faktuře a mohl jsem službu k 7.5. zrušit. Staré portfolio (=stejný obsah za lepší ceny) údajně již nenabízejí.

Poradíte, jak postupovat?

Děkuji a příjemný den,
Jaromír Ličman


Požadované řešení

Chci poskytované služby za původně domluvené ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:33, před 4 lety

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou či ukončením smluvního vztahu, nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2021 10:41, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Z důvodu, že neuvádíte žádný konkrétní údaj k dané službě jako je např. telefonní číslo služby, číslo zákaznického účtu, nemohu se na vše podívat konkrétně.
Obecně, pokud dochází z naší strany ke změně podmínek služby např. z důvodu ukončování nabídky starších tarifů, k čemuž nyní u O2 TV dochází, zákazníky vždy o dané změně informujeme v dostatečném předstihu minimálně 1 měsíc přímo na vyúčtování za služby. V daném vyúčtování jsou nové podmínky uvedeny včetně ceny a rovněž informace o možnosti vypovědět smlouvu do data změny bez sankcí.
Pokud byste se chtěl na vše konkrétně podívat, napište nám přímo na email info@o2guru.cz a pro ověření nám uveďte také celé jméno majitele, datum narození a telefonní číslo služby z vyúčtování. Údaje nám případně můžete doplnit také zde do neveřejných údajů.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 10:35, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 23:49, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.