Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
operátor změnil označení (=názvy tarifů) služby O2 TV (beze změny obsahu) a začal mi účtovat bez mého explicitního souhlasu částku o 50% (??!!) vyšší než byly domluvené ve smlouvě.
Jejich argument je (komunikoval jsem s operátorkou přes chat), že mi upozornění poslali ve faktuře a mohl jsem službu k 7.5. zrušit. Staré portfolio (=stejný obsah za lepší ceny) údajně již nenabízejí.
Poradíte, jak postupovat?
Děkuji a příjemný den,
Jaromír Ličman
Chci poskytované služby za původně domluvené ceny.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou či ukončením smluvního vztahu, nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Z důvodu, že neuvádíte žádný konkrétní údaj k dané službě jako je např. telefonní číslo služby, číslo zákaznického účtu, nemohu se na vše podívat konkrétně.
Obecně, pokud dochází z naší strany ke změně podmínek služby např. z důvodu ukončování nabídky starších tarifů, k čemuž nyní u O2 TV dochází, zákazníky vždy o dané změně informujeme v dostatečném předstihu minimálně 1 měsíc přímo na vyúčtování za služby. V daném vyúčtování jsou nové podmínky uvedeny včetně ceny a rovněž informace o možnosti vypovědět smlouvu do data změny bez sankcí.
Pokud byste se chtěl na vše konkrétně podívat, napište nám přímo na email info@o2guru.cz a pro ověření nám uveďte také celé jméno majitele, datum narození a telefonní číslo služby z vyúčtování. Údaje nám případně můžete doplnit také zde do neveřejných údajů.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.