Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
dobrý den, omylem jsem z účtu 2x zaplatila za jednu objednávku, s hot line lidl si píšu již přes měsíc - ověřuje to již 8 různých zaměstnanců firmy Lidl nicméně stále se nic nevyřešilo
č. objednávky 3250603361 ze dne 26.04. - platba 5.5. a 8.5. 2 799,-
posílala jsem printscreen účtu i plnou moc jelikož jsem balík nechala zaslat na adresu své matky a už se mi nikdo neozývá
už ani nevěřím, že peníze vrátí jen jsem dost zklamaná, měla jsem Lidl za spolehlivého obchodníka
vrácení peněz
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že příslušné oddělení již celou záležitost řeší. Požadavek jsme zaurgovali a v nejkratším možném termínu budete kontaktována. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.