Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#51140Reklamace-odstoupeni od kupni smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před 4 lety

Renata Pavlištíková

Znění stížnosti

Na e shopu jsem si vybrala produkt -neviditelna podprsenka. Rozhodla jsem se produkt zakoupit .Radne jsem zaatila vcetne dobirky .Produkt prisel velmi rychle . Jakmile jsem vybalila produkt z obalky v ktere prisel jsem vedela ze ho nebudu moct pouzit byl maly a hned druhy den jsem zacala resit reklamaci k navraceni produktu vse se delo pouze pres e-maily. Vyplnila jsem jejich formular kde bylo napsNy jaky produkt to je ,,podprsenka,a bylo mi prideleno cislo reklamace s byla jsem vyzvsna abych zbozi vratila na danou adresu a pote zaslala kopii ci fotku o
podaciho listku ... Vse jsem udelala . Pakmi prisl emailze mi reklamaci zamitaji ,ze je to spodni pradlo a ze si muzuza 200,-znovu nechat poslat zpet to co jsem jim odeslala. Odpovedela jsrm zenechci vec ktera mi je na nic ze chci zpet sve penize a ze odstupuji od kupni smlouvy v ramci 14.dni podle prava ns odstoupeni pri nakupu na e shopu.Od te doby si piseme maili a nemam zbozi ani penize,ktere odmitaji vyplatit.Ze spodni pradlo nevraci ani nevymenuji . Ale oni me vyzvaly k odeslani zbpzi. Ted nemam nic... takze chci vratit penize ua odstoupeni od kupni smlizvy coz oni nechteji ... Netusila jsem ze jsou totakovy podvodnici


Produkt

Neviditelna podprsenka


Požadované řešení

Navraceni penez vcetne dobirky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 13:15, před 4 lety

Je nutné rozlišovat reklamaci a odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamaci je možné uplatnit, pokud má zboží vady a pokud se nehodí k účelu, pro který se běžně používá. Odstoupení od smlouvy je zákonná možnost spotřebitele, který si zakoupí zboží na dálku nebo mimo obchodní prostory podnikatele. Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od převzetí zboží.


Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Tento nárok však není absolutní.

Ustanovení § 1837 občanského zákoníku upravují situace, kdy není možné od smlouvy bez zákonného důvodu odstoupit. Dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit bez udání důvodu od smlouvy o koupi zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit zpátky. Dle České obchodní inspekce platí, že: "se musí však jednat o hygienický, utěsněný obal, který zboží chrání" (viz blíže na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/). Odborná literatura dokonce uvádí, že s ohledem na euro konformní výklad by mělo jít o obal zapečetěný.

Pokud tedy zboží bylo v uzavřeném obalu a spotřebitel ho z tohoto obalu vyjmul, odstoupit od kupní smlouvy nelze.
Pokud zboží v takovém uzavřeném obalu nebylo, spotřebitel má nárok od smlouvy odstoupit, jelikož podmínka v § 1837 písm. g) by nebyla naplněna.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2021 13:34, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:50, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.