Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jelikož se mi tarif u T-Mobilu chylil ke konci, tak mi byl nabídnut nový. Cituji nabídku, která mi přišla v SMS. "Dobry den,máme pro vás telefon Xiamo Redmi 9 se 4 fotoaparaty. Cena pouze na eshopu je 1 Kc spolu s tarifem M a 15GB, na ktery mate navic slevu 20%. Staci si prodlouzit smlouvu (zde byl odkaz, ktery nefungoval). Nabidka plati do 31.5.2021
Tento den jsem telefonicky kontaktoval zakaznickou podporu, ze mam o novy tarif zajem diky akcni nabidce telefonu za 1kc. Zeptal jsem se operatora, zda staci uzavrit smlouvu do 31.5. a telefon si vyzvednout na pobocce o 2 tydny pozdeji, jelikoz jsem aktualne v zahranici. Operator me ujistil ze v tom neni nejmensi problem a jeste pro jistotu zkontroloval dostupnost telefonu na dane pobocce.
Dnes 10.6. jsem volal znova na zakaznickou linku abych si domluvil termin navstevy na pobocce pro vyzvednuti telefonu. Operator mi oznamil, ze akcni nabidka na dany telefon zanikla k 31.5. A sdelil mi, ze pokud jsem mel o tento telefon zajem, tak jsem si ho za tu 1 kc mel koupit na eshopu. A take mi povedel, ze pokud mam o telefon stale zajem, tak mi na nej muze dat slevu a zaplatim "pouze" 1700 Kc. Naprosta nehoraznost! A dokonce mam i pocit, ze jsem volal s tou stejnou osobou jako prvne pri sjednavani tarifu.
Byl jsem jasne oklaman pri sjednavani noveho tarifu, kdy jsem byl prokazatelne ujistovan, ze telefon na me ceka na pobocce. Kdyby mi rekl, ze na telefon budu mit narok pouze tehdy, kdyz si ho zakoupim na eshopu, tak bych si ho tam samozrejme ihned zakoupil. Bohuzel se tak nestalo a to vše diky lzivym informacim od operatora. Kdyz to shrnu, tak jsem skoncil s novym drazsim tarifem, a bez telefonu, diky kteremu jsem do toho noveho tarifu sel. Hnus.
Xiaomi Redmi 9 64GB, Tarif M 15GB dat, neomezene volani
Chci aby bylo ze strany T-mobilu dodrzeno to, co mi operator jasne na nahravanem hovoru deklaroval, tudiz chci dostat vyse zmineny telefon za 1 kc.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při prodloužení smlouvy slevu na telefon) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.