Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K 12.11 jsem přenášela své telefonní číslo k T-Mobile. Přenos se nezdařil a mé číslo bylo tři dny nedostupné. Poté fungovalo týden a půl. Ve středu 26.11 opět nefungovalo a hlásí se, že volané číslo neexistuje. Absolvovala jsem několik hodin na lince T-Mobile. Volám zde několikrát denně, ale nejsou schopni mé číslo zprovoznit nebo mi alespoň zdělit, kdy bude zprovozněno. Prý musím čekat. Dnes mi bylo dokonce zděleno, že na opravu mají až 30 dní. Číslo mám již 13 let, aktuálně jej používám k osobní i podnikatelské potřebě. Stávající stav je pro mě neúnosný. Mý zákazníci ani rodina a přátelé se mi nedovolají a navíc jim operátor hlásí, že mé číslo neexistuje. Nemohu uskutečnit ani bankovní platby, jelikož banka posílá sms na toto číslo, nemám připojení k internetu apod.
Číslo jsem přenášela z důvodu přejití pod firemní účet společnosti ABB.
Jedná se o dobíjecí kartu, z dobíjecí karty jsem měla přejít pod firemní účet společnosti ABB. Jde o číslo 777 158 252.
V prvé řadě požaduji okamžité zprovoznění mého telefonního čísla.
V druhé řadě omluvu a náhradu škody. Přesnou částku nemohu prozatím vyčíslit, jelikož nevím, jak dlouho bude ještě tento stav trvat.
|
Tweet |
Pokud nebylo možné využít službu vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu. Reklamaci doporučujeme zaslat písemně, nebo si vyžádat její potvrzení. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není dle zákona o elektronických komunikacích povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.