Společnost


SHOP DZ LTD

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51159Nedodané zboží z www: www.micotti.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 4 lety

Veronika Habalová

Znění stížnosti

Objednáno zboží dne 27.5.2021. Přišel email o obdržení objednávky i o obdržení platby. Následně přišel omluvný email, že mají pozitivního zaměstnance na covid, že se objednávka zpozdí o 2 dny. Poté přišel mail, že je připraveno k odeslání. Od té doby nic. Dnes je 11.6.2021. Zboží nedorazilo. Obchod nekomunikuje, telefon vypnutý. Emaily působily jako konverzace, ale jsou to jen automatické emaily. Číslo účtu pro zasílání plateb mají již jiné. Adresa skladu v Praze ukazuje hlavní nádraží. Údajný sklad v Brně odkazuje na bytovku. Sídlo ve Velké Británii. Na recenzích heureka.cz se začali přidávat ostatní okradení se stejnými zkušenostmi. Paní, která na recenzích uvedla svůj email pro zkontaktování podala stížnost na ČOI a dále podala hromadné trestné oznámení na Policii. Já podala do banky žádost o storno platby. Eshop je ale stále v provozu a nadále je dovoleno okrádat další lidi.. Peníze už asi neuvidím (3600,-), ale už nevím kam se obrátit, aby byl eshop zrušen.


Produkt

2x koloběžka Milly Mally BUSTER modrá + zelená


Požadované řešení

Koloběžky jsem včera objednala jinde. Požaduji vrácení peněz a prověření eshopu resp. jeho zrušení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 10:22, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V případech, kdy lze usuzovat, že nejde o ojedinělý exces, ale o zaběhnou praktiku prodávajícího, může spotřebitel zvážit podání trestního oznámení. Minimální škoda musí překročit 10 000,- Kč, nicméně škoda se na základě obdržených oznámení sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2021 14:58, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:51, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.