Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51162Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 10 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 4 lety

Jiřina Prokopová

Znění stížnosti

Dne 7.6.2021 mi měl být doručen 14-ti denní časopis TV Star. V úterý 8.6.2021 jsem nedodaný časopis reklamovala u vydávající společnosti, ta mi neprodleně poslala náhradní výtisk. Ovšem do dnes mi nedošel
(pátek 11.6.2021). Škoda, která mi vznikla je 44,- Kč (22,- za časopis, který nedošel a 22,- za koupi nového).
Vzhledem k tomu, že jsem celé dny doma, mám dojem, že tento týden pošta vůbec nedoručuje.


Produkt

časopis TV Star


Požadované řešení

Žádám o uhrazení vzniklé škody a žádám o důsledné doručování pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 12:53, před 4 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.