Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#51164Platby přes Č.Spořitelnu 2107415542, 2107416443 pro Ately s.r.o., vyřízena 1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 4 lety

Martin Fišer

Znění stížnosti

Dobrý den, z České spořitelny objednávkami o číslech:
2107415542
2107416443
na účet firmy Ately s.r.o.:
0-6705562/0800
bylo vygenerováno jen jedno číslo objednávky 103056238 a ta byla splněna, druhá nikoliv.
Prosím o vyřízení.
M.Fišer


Produkt

dodáno pouze jedno zboží


Požadované řešení

dodat zboží ihned


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 12:18, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud spotřebitel cenu neuhradil kompletní, měl by se obrátit přímo na provozovatele svého bankovního účtu, popř. by měl platbu provést znovu (to doporučujeme pouze v případě, že si je spotřebitel jist, že původní platba nebyla provedena).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2021 11:25, před 4 lety

Dobrý den, pane Fišere,

došlo k tomu, že jste provedl za jednu objednávku celkem 2 platby. Situaci jsme spolu již řešili po emailu a duplicitní platba Vám byla v pořádku vrácena dne 11.6.2021. Pokud máte zájem o další kus, můžete si tedy vytvořit novou objednávku.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 10:32, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:37, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.