Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera, tj. 30. 11. 2014 v 10,50 h mně zavazadlová skříňka č. 238 na Hlavním nádraží v Praze nenapočítala vhozených 60,-- Kč, tj. byl jsem nucen o tuto částku přeplatit úschovné za cca 4 hodiny. Na ČD kurýr mi pracovnice řekla, že s touto úschovnou, byť je jediná na Hlavním nádraží v Praze nemají České dráhy nic společného. Volal jsem sesvisnímu technikovi těchto skříněk na č. 602237967. Ten mi řekl, že s tím nemá nic společného a že se mám obrátit přímo na provozovatele EUROGAMES BIS s.r.o. Na skríňce bylo pro kontakt uvedeno pouze telefonní číslo, které ale neexistuje??!!
Vrácení částky 60,-- Kč.
|
Tweet |
V tomto případě je nutné se svým nárokem obrátit přímo na provozovatele úschovny (písemnou cestou). Pokud za vložené peníze nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel právo na vrácení této části peněz.
Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitele, aby potvrdil dosažení dohody a z tohoto důvodu stížnost uzavřel.
Hodnocení:
Komentář: Nešlo mi o těch 60,-- Kč, ale o celý komplikovaný postup řešení, kdy se záležitostí nechtěly mít nic společného ani České dráhy ani pracovník na mobilním telefonu, který je na skříňkách uveden. Bylo nutno vyhledat provozovatele a poměrně komplikovaně se s ním spojit.