Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, to co jsem dnes zažila byla hodně silná káva. Jsem z Prahy ale bohužel postel Keti nebyla ani na jedné Pražské pobočce. Tak jsem udělala přes internet objednávku na pobočku v Liberci. Obratem mi přišel email že je postel skladem a připravená k odběru tak jsme vyrazili 130km. Do Liberce.. Po příjezdu jsem šla na informace a zaplatila postel. Dostala jsem fakturu a šla jsem do výdeje kde mi oznámili že tam už postel není!!! Vrátila jsem se zpět na prodejnu kde mě tedy dostalo chování paní za pokladnu arogantní ještě drzá že jsem si špatně udělala objednávku. Tak jsem vytáhla mobil a ukázala jí potvrzovací email. Bylo mi řečeno že mám bohužel smůlu že to se stává!!!! Bez jaké koliv náhrady, omluvy cokoliv!! Pan vedoucí se radši zavřel v kanceláři aby nemusel nic řešit... Po téhle zkušenosti jsem byla naprosto zhnusená a bylo mi až do breku nic méně postel jsme prostě potřebovali jelikož jsme si vzali domů babičku z nemocnice a potřebuje svou postel tak jsem volala na centrálu kde jsem zjistila že jsou ještě na skladě v Hradci Králové!!Takže z Liberce do Hradce a zpět do Prahy moc krásná sobota se dvěma dětmi v autě... Aspoň tedy v Hradci byli oproti Liberci strašně milí.. Bohužel po této zkušenosti budu příště dlouho rozmýšlet jestli u vás něco zakoupit. Pěkný večer Plšková
Postel 120x200 Keti
Vyřešení aby se tohle už nikomu nestalo
|
Tweet |
Pokud podnikatel spotřebiteli závazně potvrdil objednávku a informoval spotřebitele prostřednictvím e-mailu o tom, že zboží je skladem, je povinen tento závazek dodržet.
Pokud objednané zboží nebylo (i přes předchozí odlišné sdělení) skladem, je podnikatel povinen spotřebiteli nahradit škodu, která mu zbytečným cestováním vznikla.
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí u osobních silničních motorových vozidel nejméně 4,40 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 589/2020 Sb.).
Dobrý den,
moc se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou. V tomto případě jsme samozřejmě připraveni uhradit škodu, která Vám vznikla zbytečným cestováním.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Dobrý den, děkuju za omluvu. Jen doufám že už se to nikomu nestane. Byla to opravdu nepříjemná zkušenost a hlavně celý den na cestách se dvěma dětmi v autě při 30 stupních veder nic moc. Poprosím vás tedy o proplacení dopravy 130km. 570kč na číslo účtu
286094355/0300 děkuju Plšková
Dobrý den,
uvedenou částku Vám uhradíme - pošleme na účet. Ještě jednou se omlouvám za komplikace.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a věc případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Peníze za dopravu přišli. Děkuju