Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#51177Rezervace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2021, před 4 lety

Michaela Plšková

Znění stížnosti

Dobrý den, to co jsem dnes zažila byla hodně silná káva. Jsem z Prahy ale bohužel postel Keti nebyla ani na jedné Pražské pobočce. Tak jsem udělala přes internet objednávku na pobočku v Liberci. Obratem mi přišel email že je postel skladem a připravená k odběru tak jsme vyrazili 130km. Do Liberce.. Po příjezdu jsem šla na informace a zaplatila postel. Dostala jsem fakturu a šla jsem do výdeje kde mi oznámili že tam už postel není!!! Vrátila jsem se zpět na prodejnu kde mě tedy dostalo chování paní za pokladnu arogantní ještě drzá že jsem si špatně udělala objednávku. Tak jsem vytáhla mobil a ukázala jí potvrzovací email. Bylo mi řečeno že mám bohužel smůlu že to se stává!!!! Bez jaké koliv náhrady, omluvy cokoliv!! Pan vedoucí se radši zavřel v kanceláři aby nemusel nic řešit... Po téhle zkušenosti jsem byla naprosto zhnusená a bylo mi až do breku nic méně postel jsme prostě potřebovali jelikož jsme si vzali domů babičku z nemocnice a potřebuje svou postel tak jsem volala na centrálu kde jsem zjistila že jsou ještě na skladě v Hradci Králové!!Takže z Liberce do Hradce a zpět do Prahy moc krásná sobota se dvěma dětmi v autě... Aspoň tedy v Hradci byli oproti Liberci strašně milí.. Bohužel po této zkušenosti budu příště dlouho rozmýšlet jestli u vás něco zakoupit. Pěkný večer Plšková


Produkt

Postel 120x200 Keti


Požadované řešení

Vyřešení aby se tohle už nikomu nestalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2021 11:58, před 4 lety

Pokud podnikatel spotřebiteli závazně potvrdil objednávku a informoval spotřebitele prostřednictvím e-mailu o tom, že zboží je skladem, je povinen tento závazek dodržet.

Pokud objednané zboží nebylo (i přes předchozí odlišné sdělení) skladem, je podnikatel povinen spotřebiteli nahradit škodu, která mu zbytečným cestováním vznikla.

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí u osobních silničních motorových vozidel nejméně 4,40 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 589/2020 Sb.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2021 11:19, před 4 lety

Dobrý den,

moc se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou. V tomto případě jsme samozřejmě připraveni uhradit škodu, která Vám vznikla zbytečným cestováním.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2021 15:49, před 4 lety


Michaela Plšková

Dobrý den, děkuju za omluvu. Jen doufám že už se to nikomu nestane. Byla to opravdu nepříjemná zkušenost a hlavně celý den na cestách se dvěma dětmi v autě při 30 stupních veder nic moc. Poprosím vás tedy o proplacení dopravy 130km. 570kč na číslo účtu
286094355/0300 děkuju Plšková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2021 15:08, před 3 lety

Dobrý den,

uvedenou částku Vám uhradíme - pošleme na účet. Ještě jednou se omlouvám za komplikace.

S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2021 15:16, před 3 lety

Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a věc případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2021 17:27, před 3 lety


Michaela Plšková

Hodnocení:

Komentář: Peníze za dopravu přišli. Děkuju