Společnost


Pratenorm s.r.o.

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#51181Registrační poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2021, před 4 lety

Michal Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla mi už 3-ti upominka o zaplacení registračního poplatku 5000kc. Již jsem už zde řešil, ale nedořešil. Psal jsem na společnost několik mailů, bohužel bez odpovědi, tak píši opět sem.

Poprosil bych o prominutí registračního poplatku. Registraci provedla manželka, bez řádného přečtení smlouvy. I když jsem 2 dny po registraci žádal o odstoupení od smlouvy, společnost na zaplacení trvá. Manželka je na mateřské dovolené a částka 5000 Kč je pro nás opravdu velký problém.

Tímto bych prosím zadal o prominutí nebo alespoň částečné prominutí registračního poplatku


Požadované řešení

Prominutí registračního poplatku, nebo alespoň částečné prominuti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 18:20, před 4 lety

Vyjdeme-li ze stavu, který byl popsán ve stížnosti s ID 49511, kde spotřebitel uvedl, že odstoupil od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů, máme za to, že nárok na zaplacení registračního poplatku společnosti nevznikl. Doporučujeme v této konkrétní věci částku nehradit. Jde o nezávazný právní názor. Jelikož je stížnost do jisté míry duplicitní, uzavíráme ji a nebudeme ji publikovat.

V případě nutnosti lze procesně právní kroky zkonzultovat na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.