Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přišla mi už 3-ti upominka o zaplacení registračního poplatku 5000kc. Již jsem už zde řešil, ale nedořešil. Psal jsem na společnost několik mailů, bohužel bez odpovědi, tak píši opět sem.
Poprosil bych o prominutí registračního poplatku. Registraci provedla manželka, bez řádného přečtení smlouvy. I když jsem 2 dny po registraci žádal o odstoupení od smlouvy, společnost na zaplacení trvá. Manželka je na mateřské dovolené a částka 5000 Kč je pro nás opravdu velký problém.
Tímto bych prosím zadal o prominutí nebo alespoň částečné prominutí registračního poplatku
Prominutí registračního poplatku, nebo alespoň částečné prominuti
|
Tweet |
Vyjdeme-li ze stavu, který byl popsán ve stížnosti s ID 49511, kde spotřebitel uvedl, že odstoupil od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů, máme za to, že nárok na zaplacení registračního poplatku společnosti nevznikl. Doporučujeme v této konkrétní věci částku nehradit. Jde o nezávazný právní názor. Jelikož je stížnost do jisté míry duplicitní, uzavíráme ji a nebudeme ji publikovat.
V případě nutnosti lze procesně právní kroky zkonzultovat na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.