Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51189Nedoruceni balika 41057257490

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2021, před 4 lety

Filip Benuska

Znění stížnosti

PPL odmitlo opakovane doruceni, co je naprosto bezna sluzba. ZADAM OPAKOVANE DORUCENI!
Tady je vod tech neschopaku email!

Dobrý den, paní Benuska,
reaguji na Vaši stížnost ohledně doručování zásilky č. 41057257490 .
Zásilka byla na parcelshop uložena v souladu s obchodními podmínkami PPL, kdy po prvním nezastižení na adrese má řidič oprávnění uložit zásilku na blízký parcelshop, kde si ji zákazník může vyzvednout během 7 dnů.
Kurýr se Vám pokoušel dovolat ne telefonní číslo vyplněné od odesílatele viz osobní údaj, avšak neúspěšně, dle GPS byl kurýr na Vaší adrese, nemáte však označené zvonky Vaším jménem.
Z toho důvodu není možné zásilku znovu doručovat na původní adresu. Za případné komplikace se Vám omlouvám.


Produkt

41057257490


Požadované řešení

ZADAM OPAKOVANE DORUCENI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 13:26, před 4 lety

V daném případě záleží, jak je nezastižení adresáta řešeno v obchodních podmínkách.

Pokud by nebyla služba poskytnuta nebo by nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 14:04, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 17:00, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.