Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
PPL odmitlo opakovane doruceni, co je naprosto bezna sluzba. ZADAM OPAKOVANE DORUCENI!
Tady je vod tech neschopaku email!
Dobrý den, paní Benuska,
reaguji na Vaši stížnost ohledně doručování zásilky č. 41057257490 .
Zásilka byla na parcelshop uložena v souladu s obchodními podmínkami PPL, kdy po prvním nezastižení na adrese má řidič oprávnění uložit zásilku na blízký parcelshop, kde si ji zákazník může vyzvednout během 7 dnů.
Kurýr se Vám pokoušel dovolat ne telefonní číslo vyplněné od odesílatele viz osobní údaj, avšak neúspěšně, dle GPS byl kurýr na Vaší adrese, nemáte však označené zvonky Vaším jménem.
Z toho důvodu není možné zásilku znovu doručovat na původní adresu. Za případné komplikace se Vám omlouvám.
41057257490
ZADAM OPAKOVANE DORUCENI
|
Tweet |
V daném případě záleží, jak je nezastižení adresáta řešeno v obchodních podmínkách.
Pokud by nebyla služba poskytnuta nebo by nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.