Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10.2014 jsme zakoupili zájezd od CK I-TRAVEL v termínu 2.-9.11.2014, obdrželi jsme veškeré podklady, jako fakturu, cestovní smlouvu, s tím, že informace k odletu nám budou doručeny přibližně týden před odletem.
Dne 29.10.2014 jsme byli emailem informování, že vedení CK rozhodlo, že všechny zájezdy do Egypta budou kvůli problémům s partnerskou CK v Egyptě stornovány. Dostali jsme na výběr termín v pozdější době nebo zájezd zrušit, s tím, že veškeré finanční prostředky budou navráceny. Dne 29.10.2014 jsme obdrželi storno fakturu, se splatností 30 dní (dle VOP). Faktura byla splatná 28.11.2014 a žádné finanční prostředky na účet připsány nebyly. Na emaily momentálně CK od 27.11.2014 neodpovídá a při telefonátu dne 1.12.2014 jsme se dozvěděli, že člověk, který má platby na starosti je tento týden údajně na dovolené.
Hotel Brayka Bay, Egypt, termín 2.-9.11.2014
Okamžité navrácení finančních prostředků, uhrazených za zájezd a kompenzace za neoprávněné zadržování těchto fin. prostředků.
|
Tweet |
CK může od smlouvy odstoupit jen tehdy, byl-li zájezd zrušen. Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, má dle § 2535 občanského zákoníku uhradit zákazníkovi penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. Právo zákazníka na náhradu škody tím není dotčeno. Pořadatel se zprostí této povinnosti, pokud prokáže, že zájezd byl zrušen z důvodu nenaplnění kapacity (o této možnosti by však musel být spotřebitel informován ve smlouvě) nebo z důvodu vyšší moci.
V takovém případě má spotřebitel právo na vrácení ceny zájezdu ve sjednaném termínu. Dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení. Spotřebiteli pak svědčí i nárok na úrok z prodlení dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Společnost I - TRAVEL s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.