Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51196Potvrzení o zrušení kreditní karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2021, před 4 lety

Helena Kenížová

Znění stížnosti

Dobrý den, po x letech používání kreditní karty jsem se rozhodl pro její ukončení jen z důvody neschopnosti banky snížit operativně limit. Bylomi řečeno, že do 30-ti dnů potvrzení bude. Ještě 27.den jsem o tom byl ujištěn operátorkou. Dnesjsem kontaktoval Mlinku a zjistil, že za poplatek 200 Kč budu mít do 5-ti dnů, za poplatek 500 Kč do tří dnů. O tom, že si myslím, že by banka měla umět potvrzení klientovi zaslat bez poplatků ani nemluvím, nicméně dnes je to 31 dnů a já chci potvrzení dnes. Vaše neschopnost ve 21.století mě udivuje. Pobočka není schopná vytisknout? Nikdo není schopen zkrátka napsat papír s jednou větou "ano karta č. xy byla ke dni xy zrušena"? 30 dní je karta zablokovaná/zaplacená.A mě přestává bavit, že mi díky tomuto přístupu blokujete další finanční operace. Jsem u vás mnoho let a budu skutečně zvažovat odchod, poněvadž toto považuji za výsměch klientům a absolutní kostrbatost vašeho bankovního systému.


Produkt

Kreditní karta


Požadované řešení

Potvrzení v emailu dnes!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 16:27, před 4 lety

Byl-li mezi stranami ujednán určitý postup pro situaci, kdy bude zrušena kreditní karta, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Poskytnuté služby je možné rovněž reklamovat přímo u společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 14:05, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 09:54, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.