Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po x letech používání kreditní karty jsem se rozhodl pro její ukončení jen z důvody neschopnosti banky snížit operativně limit. Bylomi řečeno, že do 30-ti dnů potvrzení bude. Ještě 27.den jsem o tom byl ujištěn operátorkou. Dnesjsem kontaktoval Mlinku a zjistil, že za poplatek 200 Kč budu mít do 5-ti dnů, za poplatek 500 Kč do tří dnů. O tom, že si myslím, že by banka měla umět potvrzení klientovi zaslat bez poplatků ani nemluvím, nicméně dnes je to 31 dnů a já chci potvrzení dnes. Vaše neschopnost ve 21.století mě udivuje. Pobočka není schopná vytisknout? Nikdo není schopen zkrátka napsat papír s jednou větou "ano karta č. xy byla ke dni xy zrušena"? 30 dní je karta zablokovaná/zaplacená.A mě přestává bavit, že mi díky tomuto přístupu blokujete další finanční operace. Jsem u vás mnoho let a budu skutečně zvažovat odchod, poněvadž toto považuji za výsměch klientům a absolutní kostrbatost vašeho bankovního systému.
Kreditní karta
Potvrzení v emailu dnes!
|
Tweet |
Byl-li mezi stranami ujednán určitý postup pro situaci, kdy bude zrušena kreditní karta, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Poskytnuté služby je možné rovněž reklamovat přímo u společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.