Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po telefonické konzultaci s vaší pracovnicí, která někde zjistila moje mobilní číslo, jsem objednala produkt Matrix Start - holicí strojek a žiletky. Po konzultaci s manželem jsem od smlouvy odstoupila, zboží na poště neodebrala, nepřijmula a vrátila tedy zpět. Dle informací, které jsem telefonicky obdržela od vaší kolegyně, jsem postupovala přesně dle dohody. OBJEDNÁVKA BYLA TÍMTO ZRUŠENA. Přesto jsem obdržela "Upomínku", kde mi chcete účtovat poštovné a balné a poplatek za prodlení v celkové hodnotě 208 Kč.
Produkt MATRIX START, zákaznické číslo 127655, číslo faktury 3480720, datum vystavení faktury 2014.11.12
Storno faktury a potvrzení o ukončení obchodního vztahu
|
Tweet |
Pokud by společnost částku vymáhala, bylo by podstatné, zda může spotřebitel prokázat, že bylo odstoupeno od smlouvy (např. záznamem hovoru). Doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti sepsal skutkový stav a uvedl datum, kdy došlo ke zrušení smlouvy odstoupením.
Pokud spotřebitel nemůže prokázat, že k odstoupení od smlouvy došlo, doporučujeme zaslat písemnou výpověď nyní. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Spotřebiteli dále doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi a nechal si potvrdit na poště doručení zásilky. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů, pokud byl dán.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.