Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5120Neoprávněná urgence platby za neodebrané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 10 lety

Stanislav Hrdina

Znění stížnosti

Po telefonické konzultaci s vaší pracovnicí, která někde zjistila moje mobilní číslo, jsem objednala produkt Matrix Start - holicí strojek a žiletky. Po konzultaci s manželem jsem od smlouvy odstoupila, zboží na poště neodebrala, nepřijmula a vrátila tedy zpět. Dle informací, které jsem telefonicky obdržela od vaší kolegyně, jsem postupovala přesně dle dohody. OBJEDNÁVKA BYLA TÍMTO ZRUŠENA. Přesto jsem obdržela "Upomínku", kde mi chcete účtovat poštovné a balné a poplatek za prodlení v celkové hodnotě 208 Kč.


Produkt

Produkt MATRIX START, zákaznické číslo 127655, číslo faktury 3480720, datum vystavení faktury 2014.11.12


Požadované řešení

Storno faktury a potvrzení o ukončení obchodního vztahu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:08, před 10 lety

Pokud by společnost částku vymáhala, bylo by podstatné, zda může spotřebitel prokázat, že bylo odstoupeno od smlouvy (např. záznamem hovoru). Doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti sepsal skutkový stav a uvedl datum, kdy došlo ke zrušení smlouvy odstoupením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:37, před 10 lety

Pokud spotřebitel nemůže prokázat, že k odstoupení od smlouvy došlo, doporučujeme zaslat písemnou výpověď nyní. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Spotřebiteli dále doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi a nechal si potvrdit na poště doručení zásilky. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů, pokud byl dán.

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.