Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
objednal jsem si zboží. Něco nepasuje na deklarovaný výrobek, jednu věc z asi 6ti nedodali vůbec. Prověřoval jsem si je před nákupem na ČOI a tam o nich nic není.
Na e-maily nereagují, telefon neexistuje. Problém je, že se firma tváří, jako iCall a přitom se jedná o #EXPERT4YOU s.r.o.
Konkrétní problémy - text reklamace zaslaný firmě ihned po dodání:
1. V dodávce bylo jen sklíčko na Garmin Vivoactive 4. Druhé balení se sklíčkem na Gramin Vivoactive 3 schází.
2. Sklíčko na Vivoactive 4 je o něco menší (to je možná záměr), ale hlavně nedoléhá v celé ploše. Poslední cca 2 až 3 mm jsou ve vzduchu, takže jednak je okraj šedivý a ne černý, jak by odpovídalo podkladu, kdyby dolehlo a jednak se pod ten nedoléhající okraj bude zachytávat bordel, což bude s časem vypadat dost odporně. (S odstupem času konstatuji, že tomu tak je.)
objednávka č 1019027518
Vrátit peníze za obě krycí sklíčka.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupit lze zásadně jen od té části, ve které nebyla smlouva splněna (§ 2004 odst. 2 občanského zákoníku), tzn. jen ohledně toho zboží, které vůbec nebylo dodáno.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.