Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, bohuzel se musim pridat k velkemu mnozstvi stezujicich. Kontaktovala jsem firmu Rivalenti.cz, Delta Division s.r.o.,Milady Horákové 382/75, 170 00 Praha. Objednala jsem si zbozi dne 20.4.2021, zaplatila jsem jej a dostala jsem i potvrzeni o zaplaceni. Priblizne pred mesice jsem je kontaktovala ohledne stavu objednavky. Nasledne mi byla zaslana univerzalni odpoved ohledne doby dodani. V patek 11.6.2021 jsem je znovu jiz nekolika e-maily urgovala a pozadovala jsem se vraceni penez. Poslali mi stejnou odpoved, jak poprve. Nasledne mi napsali omluvu, ze je chyba nejspise na strane dopravce a at jim zaslu reklamacni formular, ktery najdu na jejich strankach. To jsem nasledne byla informovana, po zadani cisla objednavky, ze objednavka byla odeslana dne (bez uvedeni konkretniho dat). Nasledne jsem klikla na moznost, kde se ma objednavka nachazi a to jsem zjistila, ze nebyla jeste odeslana, jelikoz nemela prirazene sledovaci cislo a at to zkusim za 48h. To stejne jsem si precetla i dnes 14.6.2021. Ve finale mi nesel vygenerovat reklamacni formular a vratilo me to zpet.
Celkova castka cini 1.127,-. Opravdu nevim, zda toto mam resit dopisem na adresu sidla nebo jiz rovnou toto nahlasit na COI.
Damsky satenovy zupan, damske pyzamo
Pozaduji vraceni penez. Toto jsem jim jiz psala do e-mailu 2x, jelikoz reklamacni formular nesel vygenerovat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.