Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51209Klamavá reklama, obrázek uvádí možnost vrácení do 60 dnů, která však má neuvedené podmínky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2021, před 4 lety

Pavel Rubáš

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem parní žehličku Braun IS2058BK přes e-shop planeo.cz, kde byl uveden banner "60 dní záruka vrácení peněz" a nic více ani v obchodních podmínkách. Po 20ti dnech jsem šel na pobočku s odstoupením od kupní smlouvy a byl jsem vykázán s odmítavým stanoviskem. Následně jsem volal na jejich centrálu, kde mi bylo řečeno, že akce platí pouze pokud se do 14 dnů registruji na stránkách Braun a vrácení peněz se tak řeší přes ně - což nikde uvedené v době nákupu nebylo. Následně jsem je proto opět vyzval ke spolupráci aby bylo nalezené řešení přes email. Odpověď je přiložena níže(příjmení je pozměněné). Z mého pohledu jde o klamavou reklamu a následnou opravou vlastní chyby to pouze utvrzují. Nevidím tedy žádný důvod proč řešit vrácení peněz přes společnost Braun. Mám k dispozici také screen produktu před opravou a nyní po opravě.

Vážený pane xxx,
velmi nás mrzí způsobené komplikace.
V případě zakoupení zboží přes e-shop, je možnost zboží do 14 dnů vrátit. Toto vyplývá ze zákona a umožňuje to každý e-shop.
Na našem e-shopu můžete navíc najít u vybraných výrobků BRAUN informaci o možnosti vrácení zboží do 60 dnů. Jedná se o nadstandardní akci, která je nabízena přímo výrobcem a je nutné splnit určité podmínky. Více informací o akci se dozvíte na stránkách BRAUN: http://promo.braunhousehold.cz/
Odkaz na tyto podmínky uvádíme u všech výrobků, kde můžete této záruky využít. Bohužel z důvodu chyby na e-shopu, se u Vámi zakoupeného modelu generátoru informace nezobrazily, a tak jste se nemohl lehce dozvědět více informací. Za tuto chybu se moc omlouváme a již byla i díky Vám napravena.
V rámci dobrých vztahů byla s výrobcem dojednána registrace výrobku i po termínu 14 dnů. Doporučuji tedy nyní dodatečně registraci provést a výrobek odeslat dle podmínek k vrácení. Následně bude vyplacena kupní cena na účet.

S pozdravem

Pavla HOVORKOVÁ


Produkt

Parní generátor BRAUN IS2058BK


Požadované řešení

Vrácení ihned stejným způsobem jako proběhlo vyzvednutí objednávky - osobní odběr na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 16:43, před 4 lety

Možnost vrácení zboží v 60denní lhůtě v případě, že zboží nebude spotřebiteli vyhovovat, je možné kvalifikovat jako smluvně upravenou možnost odstoupení od smlouvy. Jelikož tato možnost nevyplývá v tomto rozsahu ze zákona, řídí se její uplatnění i její podmínky tím, co si strany ujednají mezi sebou ve smlouvě.

Nicméně dle § 1811 odst. 1 občanského zákoníku platí, že veškerá sdělení činěná vůči spotřebiteli musí být dostatečně jasná a srozumitelná, zvláště by pak neměla taková sdělení uvádět spotřebitele v omyl. Pokud by podnikatel stanovil podmínky pro vrácení zboží nesrozumitelně a nejasně, mohl by spotřebitel namítat, že byl při uzavírání kupní smlouvy uveden v omyl, a že je proto smlouva neplatná (§ 583 občanský zákoník). V takovém případě - tj. v případě neplatnosti smlouvy - závazek zaniká a strany mají povinnost si vrátit to, čím původně plnily.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 14:21, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 09:59, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.