Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5121Autobus nepřijel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 10 lety

Kuba Pfeifer

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes jsem přijel ze školy v 16:16 do jičína a chtěl jsem jet autobusem firmy busline , který měl podle informační tabule a podle internetu (idos.cz) jet v 16:30 . Počkal jsem si do 16:30 a autobus ještě nepřijel tak si říkám , že do 5-ti minut je na zastávce . Po patnácti minutách čekání už jsem toho začínal mít dost a nebyl jsem sám na zastávce bylo dalších cca 15 lidí. Autobusy z Lomnice stále přibívali , ale ani jeden nezastavil na zastávce aby nás odvezl , takže jsme v naprosté zimě čekali na zastávce hodinu než přijel další autobus. Takže by mě zajímalo co to mělo znamenat a jak tento problém hodláte řešit a tento problém s touto linkou je častý !


Požadované řešení

Pozměnění jízdního řádu nebo včasný příjezd řidičů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 09:39, před 10 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

K uplatňování práv vůči dopravci je oprávněn ten, kdo předloží originál jízdenky nebo zavazadlového lístku; zní-li jízdenka na držitele, je oprávněným držitel. Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy, na vrácení jízdného.

Vzhledem k tomu, že cestující v tomto případě neměl zakoupenou jízdenku doporučujeme podat stížnost, příp. podnět ke změně přímo společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:02, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.