Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Maminka si v dubnu objednala přes e-shop barovou židli NEVADA, dne 27.4. jí místo židle dovezli PPL peřinák, hned ten den zadávala reklamaci přes internet č.6387769, tam jí slíbili, že dne 10.5. jí dovezou peřinák výměnou za židli, ale až 12.5. přijel pán z PPL odvezl peřinák a židli nepřivezl, takže maminka neměla ani židli (kterou mimochodem na místě zaplatila kartou PPL) ani peřinák ani peníze....po dobu cca 3 týdnů si dopisovala s nějakou paní z reklamačního oddělení p.B. K., která po ní chtěla foto krabice atd. ale nebyla schopná cokoliv zařídit.....její manžel též volala na infolinku, ale stále opakovali dokola, že je to V ŘEŠENÍ....maminka je vážně nemocná, tu židli chtěla k tomu, aby se jí lépe sedělo u linky, když vaří....je to prostě síla!!!!
Nakonec jsem to vzala do svých rukou já, její dcera, jelikož jsem o tom nevěděla, tak jsem volala až 14.6., tam mi teda paní řekla, že je o v řešení, že jí vrátí peníze, ale já budu volat třeba každý den, dokud maminka nedostane peníze zpět, židli už nechce, ztratila veškerou důvěru ve Sconto, což jí mrzí, koupila židli jinde....navíc dne 15.6.v 9hodin ráno jsem volala na INFOLINKU SCONTO, kde jsem visela na záznamníku 12 MINUT a stále mi to hlásilo, že VŠICHNI OPERÁTOŘI JSOU ZANEPRÁZDNENÍ....tak se ptám, je toto NORMÁLNÍ, TAKTO SE CHOVÁ JEDEN Z NEJVĚTŠÍCH PRODEJCŮ NÁBYTKU K ZÁKAZNÍKŮM.....DO SCONTA JSEM CHODILA RÁDA, ALE PO TÉTO ZKUŠENOSTI SE MU BUDU VYHÝBAT OBLOUKEM!!!!!!!
REKLAMACE
VRÁCENÍ PENĚZ ZPĚT NA ÚČET, ZE KTERÉHO BYL PRODUKT ZAPLACEN!!!!
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
bez čísla smlouvy nebo jména kupujícího bohužel nejsem schopen případ prověřit, i tak se moc omlouvám za komplikace! Ozvěte se, mi, prosím, na e-mail: jakub.husek@sconto.cz
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Se společností jsem v kontaktu, již čekám až budou peníze vráceny zpět na účet...
Snad už moje noční můra skončí..
Dobrý den,
se zákaznicí bylo vyřešeno. Ještě jednou se i touto cestou omlouvám za komplikace způsobené naším smluvním přepravcem.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Hodnocení: