Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
28.11.2014 jsme pres internetovy obchod zakoupili zbozi ktere jsme ihned zaplatili a vybrali jsme dle nabitky vyberne misto v alza boxu Vinohradska 151. Vse probehlo v poradku .29.11.2014 v odpolednich hodinach jsem obdrzela sms ohledne zbozi spolus obdrzenymi piny. Pri pokusu o vyzvednuti zbozi jsme zjistili ze tyto piny jsou neplatne. Okamzite jsme kontaktovali zakaznickou linku kde jsme nahlasili tuto chybu. Bylo nam receno ze nas v brzke dobe prijdou v sms nove piny. Po nekolika telefonich zadostech o vyrizeni nebylo dosud uskutecneno. O zbozi mam stale zajem ale nikdo mi neni schopen poradid. Timto podavam stiznost na zamestnance alza kteri maji kompetenci pro reseni techto reklamaci. Prosim o zaslani kontaktu na kompetentniho zamestnance ktery nasi vec vyresi. Dekuji Mensikova Sylva-cislo objednavky-150338472 .
Zadam o vyreseni.
|
Tweet |
Prodávající je povinen plnit řádně a včas. Je-li nutné pro vyzvednutí zboží zadat specifický kód, prodávající odpovídá za jeho správnost. Pokud v důsledku zaslání nesprávného kódu, nemůže spotřebitel zboží vyzvednout, společnost se ocitá v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení, může věřitel vymáhat splnění dluhu, anebo může od smlouvy odstoupit za podmínek ujednaných ve smlouvě nebo stanovených zákonem.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.