Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5122Dodání špatných pinů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2014, před 10 lety

Sylva Mensikova

Znění stížnosti

28.11.2014 jsme pres internetovy obchod zakoupili zbozi ktere jsme ihned zaplatili a vybrali jsme dle nabitky vyberne misto v alza boxu Vinohradska 151. Vse probehlo v poradku .29.11.2014 v odpolednich hodinach jsem obdrzela sms ohledne zbozi spolus obdrzenymi piny. Pri pokusu o vyzvednuti zbozi jsme zjistili ze tyto piny jsou neplatne. Okamzite jsme kontaktovali zakaznickou linku kde jsme nahlasili tuto chybu. Bylo nam receno ze nas v brzke dobe prijdou v sms nove piny. Po nekolika telefonich zadostech o vyrizeni nebylo dosud uskutecneno. O zbozi mam stale zajem ale nikdo mi neni schopen poradid. Timto podavam stiznost na zamestnance alza kteri maji kompetenci pro reseni techto reklamaci. Prosim o zaslani kontaktu na kompetentniho zamestnance ktery nasi vec vyresi. Dekuji Mensikova Sylva-cislo objednavky-150338472 .


Požadované řešení

Zadam o vyreseni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:16, před 10 lety

Prodávající je povinen plnit řádně a včas. Je-li nutné pro vyzvednutí zboží zadat specifický kód, prodávající odpovídá za jeho správnost. Pokud v důsledku zaslání nesprávného kódu, nemůže spotřebitel zboží vyzvednout, společnost se ocitá v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení, může věřitel vymáhat splnění dluhu, anebo může od smlouvy odstoupit za podmínek ujednaných ve smlouvě nebo stanovených zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:05, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.