Společnost


Martin Barák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51221Licence pro Microsoft Office 2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2021, před 4 lety

Alexandr Haering

Znění stížnosti

V lednu 2020 jsem zakoupil u uvedené firmy licenci pro Office 2016. V současné době nelze ani jeden z produktů otevřít, hlásí chybu. Zřejmě by bylo nutné Office přeinstalovat. Dodavatel je však nedostupný, jejich web nelze otevřít a odeslané e-maily se vracejí jako nedoručitelné Mám dojem, že jsem zaplatil podvodníkům. Jejich fakturu mám k dispozici.


Požadované řešení

Oznámit mi, jakým způsobem stáhnout produkt k přeinstalaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2021 10:57, před 4 lety

V řešené věci bude velmi záležet na tom, co je sjednáno ve smlouvě o zakoupení licence pro uvedený produkt.

Je-li licence časově omezená, měla by tato informace být spotřebiteli sdělena srozumitelným a transparentním způsobem ještě před tím, než uzavře smlouvu o koupi daného produktu. Navíc se domníváme, že informační povinnost prodejce ohledně omezené doby využitelnosti licence je v této věci splněna tehdy, pokud podnikatel informuje spotřebitele o této skutečnosti ve smlouvě samotné (listina, na níž je připojen podpis spotřebitele; v případě koupě přes internet je za smlouvu samotnou možné považovat např. registrační formulář či jeho obdobu). V zásadě by tedy takové ujednání - o omezené době využitelnosti licence - nemělo být obsaženo pouze v obchodních podmínkách.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 14:32, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 10:16, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.