Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u firmy jsem si na webu objednal zboží na kolo Převodník SRAM X-Sync 2 Direct Mount 6 Offset, ale přišel Převodník SRAM X-Sync 2 Direct Mount 6 Offset Eagle Black. Tento má sice stejné parametry, je novější a paradoxně levnější, ale co bylo pro mou objednávku na webu zásadní, je odlišný design. Na webu tedy měli jak špatné foto, tak i popis. Když jsem na chybu upozornil, bylo mi řečeno, že se omlouvají a že mám zboží zaslat zpět a že mi vrátí peníze. No a tady je problém, nechtějí mi uhradit poštovné 69kč, které jsem musel vynaložit, abych odeslal zpět zboží, které jsem si vlastně neobjednal.
Převodník na kolo SRAM X-Sync 2 Direct Mount 6 Offset Eagle Black
Vrácení poštovného, které jsem musel zaplatit za jejich chybu.
|
Tweet |
Nemá-li věc sjednané vlastnosti, má věc vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 občanského zákoníku. V takovém případě může spotřebitel uplatnit svá práva z vadného plnění vymezená v § 2169 občanského zákoníku. Do úvahy připadá nárok na dodání původně objednané věci, a nebude-li to možné, pak odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká závazek a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Uzná-li to spotřebitel za vhodné, může žádat přiměřenou slevu.
V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.