Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51234Stále zpožděný vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Martin Sarnovský

Znění stížnosti

Na trase Praha-Smíchov - Nučice/Beroun (Linka S6) dochází každý den ke zpoždění vlaků. Včera v 14,46 (směr Nučice) dokonce došlo ke zrušení spoje. Důvod je ten, že na jednokolejnou trať jsou pouštěny vlaky společnosti Arriva. Stěžujeme si poměrně často, ale vedení ČD to neřeší - je jim to fakt jedno. Maximálně přijde omluvný e-mail, chvíli je klid a pak to začne nanovo. Opravdu se nenajde nějaké řešení???


Produkt

zpoždění na lince S6 - každodenní


Požadované řešení

Pravděpodobně není možné na tuto jednokolejnou trať pouštět další spoje, protože pak nelze zaručit odjezdy dle jízdního řádu. Paradox je, že vlaky od Arrivy jezdí téměř prázdné, naopak linka S6 je plná k prasknutí. Jediné řešení je nepouštět spoje soukromého dopravce na tuto trať.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2021 09:52, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.