Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
24.5.2021 mi přišlo:
Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz
24.5.2021 mi přišlo: Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz
čekám na vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám znovu se obrátit na zákaznický servis. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.