Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení,
dne 15.6.2021 že jsem zakoupila ve Strakonicích nový telefon. Pan prodavač mi doporučil Xiaomi9T64GB, ke kterému byl dárek (sluchátka), což také uvádíte na svých stránkách. Bylo to ke konci pracovní doby. Pan prodavač mi ještě přesunul tel.cisla a nalepil fólií, za co ještě jednou děkuji. Po příchodu domů jsem ale zjistila, že u telefonu chybí slíbená sluchátka a stejně chyběl doklad o zaplacení. Hned ráno jsem došla na prodejnu,kde jsem požadovala dodání sluchátek a dokladu o zaplacení (ten jsem obdržela). Bylo mi řečeno od jiného pana prodavače, že sluchátka už na prodejně nemají. Kdybych tuhle informaci měla, tak si tento telefon se sluchátky objednám na Vašem eshopu, případně zakoupím v jiné prodejně. Dnes ráno mi pan prodavač, na otázku, proč jsem nebyla upozorněna na to, že sluchátka na skladě nejsou, sdělil, že na toto zákazníky neupozorňujeme. Jednání prodavačů mi přijde nefér. A paradoxní je, že na prodejně je reklama na telefon se sluchátky.
Děkuji.
S pozdravem
Tatiana Šamanková
Dodání slíbených sluchátek.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma jiný výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Rád se na celou záležitost podívám a budu vše dále řešit s prodejnou.
Můžete mi, prosím, poslat doklad o koupi telefonu a informace o konkrétní prodejně na email info@o2guru.cz?
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.