Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#5124Neuznaná reklamace - 4x stejná závada

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2014, před 10 lety

Stanislav Sajdl

Znění stížnosti

Loni na podzim jsem koupil v Mironetu 2ks MT Lenovo A660.Tlf.manzelky funguje bez problemu. Muj tln. se vybiji rychlosti cca 10% za hodinu. Tento problem je zakladem reklamace.Prvni reklamace cca brezen 2014.Vymenena baterie,prehran sw, ale nic nepomohlo.Z teto reklamace vsak nemam zadny doklad-myslel jsem,ze se vse povede a tak mne pozadavek o doklad nenapadl.Zavada se opakovala jeste 3x a na to mam doklady.Vzdy jsem pozadoval opravu tlf,az u posledni 4. jsem chtel po Mironetu vraceni penez nebo novy tlf.Zde se mi "vysmali" s tim,ze zavadu nikdy neuznali,tudiz nemohu pozadovat vyse uvedenou kompenzaci-vraceni penez nebo novy tlf.


Produkt

MT Lenovo A660, 4" dotykovy LCD,dual SIM,Android 4.0,Wi-Fi,Bluetooth,5MPx fotak


Požadované řešení

Vraceni penez nebo novy pristrojFa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 09:52, před 10 lety

Z reklamačního protokolu musí vyplývat, zda reklamace byla uzanána nebo nikoli. Zamítnutí reklamace musí být dle zákona o chraně spotřebitele písemně odůvodněno. Pokud tomu tak není a v reklamačním protokolu je naopak uvedeno, že došlo ze strany prodávajícího k nějaké činnosti směřující k odstranění vady, musí být takový protokol posuzován dle jeho obsahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2014 14:31, před 10 lety

Dobrý den,
vše jsem prověřil na reklamačním oddělení. Dnes vám byl vystaven dobropis a zaslán na e-mail, můžete si tedy vybrat nový přístroj nebo zaslání peněz na účet.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 14:36, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.