Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Loni na podzim jsem koupil v Mironetu 2ks MT Lenovo A660.Tlf.manzelky funguje bez problemu. Muj tln. se vybiji rychlosti cca 10% za hodinu. Tento problem je zakladem reklamace.Prvni reklamace cca brezen 2014.Vymenena baterie,prehran sw, ale nic nepomohlo.Z teto reklamace vsak nemam zadny doklad-myslel jsem,ze se vse povede a tak mne pozadavek o doklad nenapadl.Zavada se opakovala jeste 3x a na to mam doklady.Vzdy jsem pozadoval opravu tlf,az u posledni 4. jsem chtel po Mironetu vraceni penez nebo novy tlf.Zde se mi "vysmali" s tim,ze zavadu nikdy neuznali,tudiz nemohu pozadovat vyse uvedenou kompenzaci-vraceni penez nebo novy tlf.
MT Lenovo A660, 4" dotykovy LCD,dual SIM,Android 4.0,Wi-Fi,Bluetooth,5MPx fotak
Vraceni penez nebo novy pristrojFa
|
Tweet |
Z reklamačního protokolu musí vyplývat, zda reklamace byla uzanána nebo nikoli. Zamítnutí reklamace musí být dle zákona o chraně spotřebitele písemně odůvodněno. Pokud tomu tak není a v reklamačním protokolu je naopak uvedeno, že došlo ze strany prodávajícího k nějaké činnosti směřující k odstranění vady, musí být takový protokol posuzován dle jeho obsahu.
Dobrý den,
vše jsem prověřil na reklamačním oddělení. Dnes vám byl vystaven dobropis a zaslán na e-mail, můžete si tedy vybrat nový přístroj nebo zaslání peněz na účet.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.