Společnost


NEW AGE COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51243Odhlášení odebírání produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Milena Blažková

Znění stížnosti

Již v minulosti jsem se odhlásila z odebírání Vaší zásilky Omega Vit. Jak telefonicky. tak jsem se několikrát odhlašovala na Váš email,avšak bezpředmětně.Sále mi chodí vaše zásilka dobírkou.Nevím co jste za firmu, ale nemyslím si o Vás nic dobrého. Byla jsem telefonci ubezpečena,po první objednávce,že není problém další objednávky zrušít!!! Když ptáčka lapají.....to se na Vás hodí. Dnes jsem Vaší zásilku již nepřebrala a nadále již nepřeberu.Nerada bych, tyto zkušenosti s Vám, hodnotila na internetu nebo předávala svému synovi právníkovi.Chtěla bych odpověď, že mě již s temito zásilkami Omega Vit,nebudete obtěžovat,a že je berete na vědomí!!!!
Milena Blažková,


Produkt

Dopněk stravy Omega Vit


Požadované řešení

Nechci již žádné zásilky Omega Vit posílat!!!!Mělo by být veškeré posílání zásilky Omega Vit na dobírku, zastaveno a odhlášeno!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 13:17, před 4 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost na adrese jejího sídla nejlépe doporučeně s dodejkou a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.