Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
objednávám balíčky s PPL roky a dnes mám nejhorší zkušenost s doručením obecně.
Jméno řidiče: Dominik Tomeček (snad uvedl správné jméno)
neochotný, arogantní, naštvaný..nedá se srovnat s jinými řidiči
balík má dovézt mezi 13-15 hodinou a nyní mi nebyl schopen říci, kdy dojede.
Budu doma až ve 14 hodin.
Myslím, že pokud je nyní 12,52 hod, řidič by měl vědět zhruba, kdy kde bude.
Nebo tedy ti před ním to vždy věděli a dalo se s nimi domluvit.
Prosím o vaši zpětnou vazbu.
Děkuji.
Ing. Leona Adoltová
být ochotný, nápomocný, nedělat naschvály - stačí být takový jako jiní jeho kolegové
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.