Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51245Nepříjemný arogantní řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Leona Adoltová

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednávám balíčky s PPL roky a dnes mám nejhorší zkušenost s doručením obecně.
Jméno řidiče: Dominik Tomeček (snad uvedl správné jméno)

neochotný, arogantní, naštvaný..nedá se srovnat s jinými řidiči

balík má dovézt mezi 13-15 hodinou a nyní mi nebyl schopen říci, kdy dojede.
Budu doma až ve 14 hodin.
Myslím, že pokud je nyní 12,52 hod, řidič by měl vědět zhruba, kdy kde bude.
Nebo tedy ti před ním to vždy věděli a dalo se s nimi domluvit.
Prosím o vaši zpětnou vazbu.
Děkuji.
Ing. Leona Adoltová


Požadované řešení

být ochotný, nápomocný, nedělat naschvály - stačí být takový jako jiní jeho kolegové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 09:07, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:02, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.