Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51248Nevrácení zboží do 24hod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Daniel Hornig

Znění stížnosti

Dobrý den.
Včera tj.15.6.2021 jsem byl s mou matkou v obchodu O2 v ul.Novodvorská Plaza, kde jsme zakoupili telefon a pán prodavač nám k telefonu prodal kryt telefonu.
Po příchodu domu jsme zjistili ,že kryt tel. mamka nebude potřebovat okamžitě jsem se sám vydal do obchodu Plaza kde jsem požadoval vrácení peněz za kryt cena okolo 350 kč .
Zavolal jsem si pana vedouciho Š. H. a vysvětlil jsem mu situaci ,že mamka je v důchodu a že by chtěla kryt na telefon ,který jsme před hodinou zakoupili, chtěla vrátit a peníze také.
Pan H. mě řekl,že absolutně ne at si vyberu zboží v hodnotě krytu.
Já jsem mu řekl že podle Občanského Zákoníku by mě měli vrátit peníze za zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
On mě řekl že nepřipadá v úvahu


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2021 11:37, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupit od smlouvy tímto způsobem je tedy možné, pokud bylo zboží koupeno na dálku (např. přes internet, e-mail nebo telefon), případně také mimo obvyklé prostory k podnikání.

Pokud bylo zboží zakoupeno v kamenné prodejně, spotřebiteli ze zákona toto právo nenáleží.

Podnikatel ale může spotřebiteli umožnit i vrácení zboží, které zakoupil v kamenné prodejně. Jde ovšem o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si podnikatel může stanovit různé podmínky (např. vrácení peněz ve formě poukázky na jiné zboží apod.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2021 12:25, před 4 lety

Hezký den,
odstoupení od kupní smlouvy vzniká nárok, pokud je uzavřena tzv. na dálku, mimo kamennou prodejnu.
Pokud však bylo zboží zakoupeno na značkové prodejně není možné odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, uplatnit.
Vedoucí značkové prodejny v tomto případě postupoval korektně a ve vstřícnosti byla navrhnuta možnost výměny zboží.
Petr Šimeček
Guro pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 19:32, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:34, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.