Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5125Nedodané zboží po zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2014, před 10 lety

Jan Šíba

Znění stížnosti

Dne 11.11.2014 jsem objednal na nakupvakci.cz 2ks ložní soupravy z ovčí vlny za 998,- Kč. Objednávka byla potvrzena týž den a dne 12.11. jsem provedl platbu v požadovaném termínu. Dne 13.11. mi byly zaslány vouchery s platností do 12.11.!!! Uplatnit jsem měl u slevovymix.cz. Po urgenci jsem jako odpověď obdržel novou objednávku dne 24.11. již za cenu 2.278,- Kč na uplně jiný účet. Snažil jsem se kontaktovat na uvedené odkazy, ale komunikace byla trapná. Takže po 22 dnech nemám ani zboží, ani peníze.


Produkt

číslo objednávky: 3942142014


Požadované řešení

Dostat rozumnou odpověď a buď dodat zboží, nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2014 17:06, před 10 lety

Uplatnil-li spotřebitel voucher řádně a v souladu s jeho podmínkami, má právo na dodání objednaného zboží za stanovených podmínek. Doporučujeme spotřebiteli, aby uschoval doklady prokazující uplatnění voucheru. Nedodá-li prodávající zboží v dodatečně stanovené lhůtě k tomu poskytnuté, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Nakupvakci.cz odpovídá dle svých podmínek za to, že použití slevového kuponu nebude poskytovatelem odmítnuto, splní-li spotřebitel stanovené podmínky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 15:28, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.