Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#51250Nechtějí vrátit peníze na zboží které vracím do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Lukas Budilek

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem si u vás zboží - mobil a nechcete mi za něj vrátit peníze.

Koupeno a nyní běží 14 denní lhůta.
Mobil zabalený tak jak byl koupen, nevyhovuje.

Kde máte v podmínkách že na elektronuiku která není rozbalená nevracíte peníze?
Na hygienu co se týká oblečení to beru ale Telefon?
Ze zákona musíte!


Produkt

Mobil


Požadované řešení

Vrácení peněz na prodejně!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 11:23, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupit od smlouvy tímto způsobem je tedy možné, pokud bylo zboží koupeno na dálku (např. přes internet, e-mail nebo telefon), případně také mimo obvyklé prostory k podnikání.

Pokud bylo zboží zakoupeno v kamenné prodejně, spotřebiteli ze zákona toto právo nenáleží.

Podnikatel ale může spotřebiteli umožnit i vrácení zboží, které zakoupil v kamenné prodejně. Jde ovšem o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si podnikatel může stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Po splnění těchto podmínek má spotřebitel na poskytovaný nadstandard právo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:06, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.