Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51253Arogantní přístup řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 4 lety

Andrea Grygarová

Znění stížnosti

Řidič nedovezl mou zásilku na místo určení. Při telefonátu mi řekl, že k mému domu nepojede, protože nepojede do kopce a nebude se potom otáčet. Není to poprvé a tento přístup se mi vážně nelíbí. Proč někteří řidiči přijedou až k mé bráně a jeden jediný ne a pokaždé se semnou baví hrubě a arogantně. Odporuje a odmítne dovoz zásilky. Doma mám zrovna ve 3 hodiny spící dítě a opravdu ho nenechám doma, protože řidiči se nechce přijet na místo určení.


Produkt

Číslo zásilky: 40763073580, telefonní číslo řidiče +420 728 258 446


Požadované řešení

Ověřit znalosti řidičů, požadovat řidiče se zkušenostmi s řízením. Proškolit řidiče na jakýkoliv terén.
Domluvit konkrétnímu řidiči, že jeho přístup byl velice nevhodný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 10:55, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:10, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.