Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič nedovezl mou zásilku na místo určení. Při telefonátu mi řekl, že k mému domu nepojede, protože nepojede do kopce a nebude se potom otáčet. Není to poprvé a tento přístup se mi vážně nelíbí. Proč někteří řidiči přijedou až k mé bráně a jeden jediný ne a pokaždé se semnou baví hrubě a arogantně. Odporuje a odmítne dovoz zásilky. Doma mám zrovna ve 3 hodiny spící dítě a opravdu ho nenechám doma, protože řidiči se nechce přijet na místo určení.
Číslo zásilky: 40763073580, telefonní číslo řidiče +420 728 258 446
Ověřit znalosti řidičů, požadovat řidiče se zkušenostmi s řízením. Proškolit řidiče na jakýkoliv terén.
Domluvit konkrétnímu řidiči, že jeho přístup byl velice nevhodný.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.