Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5126Neuznaná opakovaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2014, před 10 lety

Libor Pešek

Znění stížnosti

6.10.2013 jsem v Hornbachu HK koupil vrtací kladivo Hitachi DH24PC3.

5.3.2014 jsem ho reklamoval, přestal jít příklep, kladivo pouze vrtalo. Reklamace byla vyřízena kladně, opraveno.

Nyní se vada opakovala - opět přestal jít příklep, 14. 9. 2014 jsem reklamoval, tentokráte neuznáno, vráceno neopraveno. Hornbach mi předal vyjádření servisu Hitachi "Neuznána záruční oprava z důvodu nedořazení ovladače funkcí, proto došlo k poškození uložení převodu. Cena opravy 3000 Kč." Hornbach dále řekl, že s vyjádřením servisu nemůže nic dalšího dělat.

Přijde mi jako nesmysl, že stejnou vadu servis jednou uzná, jednou neuzná jako oprávněnou reklamaci. Odůvodnění vady mi přijde neuvěřitelné - zda jsem někdy u kladiva nedotáhl přepínač funkcí do správné polohy nemůžu samozřejmě prokázat, ale s desítkami hodin práce s tímto strojem tomu nevěřím. Zároveň by mě nenapadlo, že u téměř profesionálního stroje toto nemají ošetřené.

Zkusil jsem kontaktovat přímo Hitachi, obch. zástupce p. D., doporučil mi poslat to přes Hornbach ještě jednou na přezkoumání reklamace. Po měsíci opět - reklamace neuznána.


Produkt

Hitachi DH24PC3 vrtací kladivo


Požadované řešení

Výměna nebo oprava zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 18:30, před 10 lety

Pokud se opětovně vyskytuje stejná vada, resp. vada, která má stejné projevy, a která byla již jednou odstraněna, může být tato skutečnost chápana jako jedna z indicií, že i nyní se o vadu jedná. Prodávající by tedy měl řádně odůvodnit, z jakého důvodu byla předchozí reklamace uznána a nyní došlo k zamítnutí.

Bude-li však prodávající stát za svým názorem, že došlo k mechanickému poškození, spotřebitel by tento názor musel rozporovat znaleckým posudkem, z jehož závěrů by bylo zřejmé, zda se jedná o vadu nebo nikoli. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má nárok na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 15:34, před 10 lety

Společnost HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.